Igelkottbody till LillyBruna baggypants till NoahTröja med brunapa och beiga armar till NoahFlodis t-shirt till NoahMössa med apa till NoahAllt i IdaT, men det förstod ni nog, sedan en body från småfolk medaljong till Lilly...
fiina !! KÖÖÖP tror du 86 i idat funkar till honom då? eller har dom större?
Förresten. Tröjan och byxan i bruna apor borde väl vara samma brun? Jaaa, eller hur? Det är ju ändå samma märke. Tycker bara byxorna ser väldigt mörka ut.
Nej, tyvärr inte eftersom jag har skadat mitt knä och har legat och vilat det hela dagen. Har haft svärföräldrarna här som har tagit hand om Alex och Tilde.Tänker mig eventuellt dit en tur imorgon. Du då? Har Ida t kommit ännu till Bombom?
nä inget idat på bombom än... jag åkte till lollopard, isabel hade bara en febertopp i fredags, på lördag morgon var det borta igen... stackars dig och ditt knä
Butte: Vad blev det på Lollopard? Var det mycket kvar? Såg inga traktorbodys på hemsidan, Var de på rea i butiken?
japp de turkosa traktorerna var det rea på.. men inte de orangea. jag köpte en klänning till isabel för 50kr (ord pris 389) och ett par leggings för 99 (ord pris 219) BILLIGT bodysarna kostade 99 och byxor 99. mössorna 65...