Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-12 22:47:31 följande:
    NATTI NATTI..Vis ak åxå upp 6.30 i morrn å mamma ska laga födelsedags frukost, krossad ananas, juice, frukt coctail med jordgubbsfil, stekta ägg på färskt bröd önskade sig damen i morgon bitti :)
    Oj vilken lyx kan du komma hit oxå o fixa lite käk?!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 22:49:24 följande:
    Ja de va ett litet lätt frispel ni fick öh
    Bara ett litet litet juhh! 

Angelinah skrev 2008-03-12 22:50:49 följande:
    Näpp!! de räcker med alla födelsedagsfrukostar här hemma öh *så förbenat tidigt bara*
    Hehe jaaa ganska tidigt! Vad är det hon fyller?
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-03-12 22:52:00 följande:
    God kväll på er!Orkar inte ens försöka läsa ifatt, men ser att ni verkar ha haft roligt iaf ...Orkar inte lägga in några bilder, men idag kom det iaf en lila midiapple-body och en velourjacka från Tradera på posten. Fick åka till bebisens klädsamling .Sen var vi i Karlskrona och shoppade ett par fiiina gröna grodgummistövlar till Liam på Vincent shoestore. Så fina! Han försökte tjata till sig ett par andra, men jag fick locka med att kusinen hade likadana så funkade det, PHU!! Testade likadana på Ilon. Så grymt söta på honom, men det jobbiga är att han har Liams gamla bruna Pop-stövlar (som ser helt nya ut) i exakt den storleken hon sa att han behövde, så det kändes lite sådär att köpa ett par nya för 230 kr. Men ska fundera på det ...
    Äh det äringet att läsa ikapp, halva dagen är bara fyllld med massa glitter o fulgrisar
  • Tjollabolla

Hoppas alla sovit gott! Här har det varit sådär... Milo vaknade 3 och gav sig inte förränhan fick vääling. Enivs unge!

ÅÅÅ hoppas på paket idag från Eleraff och så hoppas jag att min Kik Kid dress kommer från Lilla Max, jag skulle ju få en ny...

• Tjollabolla
    Myris83 skrev 2008-03-13 07:50:50 följande:
    Jompa: Hon är nio månader, vi har försökt lägga nappar men inte en tillstymmelse till att hon försöker ta dom...jag tror inte hon är riktigt vaken, kanske bara att hon går upp i ytligare sömn, känner att nappen är borta och börjar gråta.Jag tänker att det måste vara jobbigt för henne också att det är så rörigt på natten. Undrar om man ska prova och ta bort den???
    Jag funderade oxå på det ett tag, milo var likadan. Men helt plötsligt så bara släppte det, runt 10-11 månader, han somnar med napp men vaknar inte när den åker ut. Isåfall sätter han in en ny. Du kan ju alltid testa ta bort nappen om du tror det funkar, men jag tror dom flesta barn har nån sån period. Men fy vad jobbigt det är!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-03-13 07:52:10 följande:
    Vad tycker ni, ska jag "råka" städa undan dom bruna velorisarna, det börjar bli lite uttjatat nu. Jag blev ju inte direkt förvånad igår när sambon klätt på skrutt, fast för en gångs skulle hade han lyckats matcha ialla fall
    Är dom inte för små snart ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9