Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-12 15:05:39 följande:
    haha, jag får inte i mina feta fötter i ett par   längre mannen får nöja sig med att se mig i gympa skor  
    Jag tror inte han bryr sig bara han får lite   

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-03-12 15:12:43 följande:
    sant jag släpper till ibland nu ska vi ut och leka, för det har slutat regna Ce u later aligator
    Jess det gör vi! Jag ska ta tag i min lååååååååånga ATT GÖRA lista. Me and I party imorgon och det måste verkligen städas här. Har bara inte haft ork till det denna veckan, men nu måste jag. *pust*
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 15:14:40 följande:
    Köpte en paraplyvagn på blocket igår, hon ville ha 200.- för den men jag skrev hundra så hämtar jag den ikväll, och de gick hon med på..Körde den idag å jag säger bara jösses!!! hur kan man ens ta betalt för denna?? den går inte att svänga med, hjulen fastnar i sidled o vagnen tvärstannar, så jag gick o sparka vagnen framåt
    Jag har oxå kört nån sån grej, det var ju helt omöjligt! Och denna hade dom ändå gett 1000 spänn för! Jag fick oxå sparka på den för att få den frammåt eller kunna svänga med den. Värdelöst... När kommer nya vrålåket då??
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 15:18:57 följande:
    Innan veckans slut trodde hon med 99 proc säkerhet
    Oh spännade! Hittade du nån filt att ha till?
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 15:22:39 följande:
    Nä, inte än... men ev blir det regnbågs buggysnugglen på fresh, har 400 tillgodo där åxå så
    Hmmm måste kolla in!
  • Tjollabolla

Fina dom var! Hur pass varma är dom? Vi har ju en åkpåse av lammskinn och den börjar bli för varm. Men det känns så bart att bara ha en filt, men det är kanske för att man är van vid åkpåsen nu...

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-12 15:24:12 följande:
    Alltså mitt shoppingsug har växt nu under eftermiddagen
    Jag har redan shoppat
    Ett par blåa katvig velourisar från eleraff
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-03-12 15:31:00 följande:
    Nu är jag OT. Denna windstopper är ju stoooor men tycker ni att den funkar eller ska jag köpa en mindre?
    Hmmm. Ja i armarna ser den ju VÄLDIGT stor ut. Men om den stannar uppvikt så och inte är för bylsig att ha på sig hade jag behållt. Den lär han ju kunna ha i höst med.
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-03-12 15:34:30 följande:
    Är ju inte så förtjust heller i för stort. Armarna stannar visserligen kvar så men. Dumt kanske att köpa en 86:as när Linnea fortfarande kan ha 98 i ws. Kanske man ska köpa en 80:a heller. Får ju inte tag på mololurvar så jag vet inte vad jag ska köpa annars
    Hmmm, näe Molo lurvar är ju svåra att få tag på. Har du kollat på TS? Köp en  80 annars o spara denna till hösten. Det ser lite jobbigt ut med dom armarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9