Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jacao skrev 2008-03-12 15:35:40 följande:
    Någon som handlat från funkybaby? Brukar de vara snabba? Hoppas ju på fullproppad låda imorgon
    Japp, supersnabba! Jag beställde natten till måndag och fick igår
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 15:37:36 följande:
    Jag har ett problem!!Ida älskar Mololurven, alltså hon ÄTER den!!Jag har inte velat använda då hon är helt tokig i luddet, hon tuggar frenetiskt o får munnen full...Tror ni de går över? annars åker lurven alltså!!Fullt med blått ludd i hela munnen *knasig bubbelgumma*
    Haha Ida då!! Du får spreja FY sprej på den
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-03-12 15:57:04 följande:
    Mellis???? Snart middag ju.
    Mellis här med, lyckades nyss få upp Milo från eftermiddagsluren Han har sovit sen ett!!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-12 16:09:05 följande:
    Tjena godda´Kollar en snabbis vad ni hittar på.Sen ska ja hämta mina me&i-kläder. Rena julafton.
    ÅÅÅÅ VA KUL! Imorgon ska jag ha party. Å SHOPPA
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-03-12 16:12:14 följande:
    Åh vad kul!Nåt speciellt du har spanat på?
    Husvagnsbodyn är ju ett måste! Och kanske några velourisar... Annars får vi väl se vad det blir...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 16:16:32 följande:
    Ja, han verkar så osäker på MIG på nåt sätt, ändå har vi mailat typ 10 ggr, pratat i telefon jag har svarat på ALLA frågor, förklarat ALLT å ändå så låter det "ja är det som du säger så är vi intresserade"Skulle jag beskriva den på annat sätt än hur den är när de kommer i dag å tittar på den eller???
    Gud vad det finns lustigt folk!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-03-12 16:21:06 följande:
    Ja, han ska nog egentligen köpa en ny i butik istället, det verkar som han vill ha mer än vad jag kan erbjuda å ändå ska han ha MIN vagn ??Hoppas dom tar den bara så e de ur världen sen, jag har fler köpare iofs om dom nu vänder i dörren av någon anledning..Skulle tagit nr 2 i kön i stället, inget snack bara "pang bom klart affär"
    Ja köper man begagnat kan man ju inte begära att det ska vara nytt... Du får rapportera sen hur det gick
  • Tjollabolla

Hej o hopp! Milo nattad och Tjolla duschad inför dejten med McDreamy klockan nio. Mkt viktigt . Popcornen poppade och saften blandad. Jag är McDreamy laddad!!!   

Ni som vet. Hur länge får man tröstshoppa egentligen om sambon är iväg en vecka? Hur räknas det liksom... Om jag shoppar nu och inte hinner få det innan helgen så är han ju hemma när paketet kommer. Hmmmm....   

• Tjollabolla
    Ni är ju för goa! Jag har shoppat varje dag denna veckan, mer än ett paket per dag förutom idag! Imorgon är det ju Me and I party så då lär det oxå bli shoping... hehe. Tyckte pelikanerna var sååå söta!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9