Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-31 08:55:38 följande:
    Ja det tror jag säkert.Åhh vad kul att inreda i huset. Det kommer väl bilder sen, så nyfiken ju
    Blir absolut bilder sen när det ser beboeligt ut
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor! Åh jag saknade er igår, men jag hann verkligen inte titta inom.

Angelinah: GUD vad massa FINT!! *AVIS* Inget du vill sälja? *hrm hrm*

Åh så söt Skatt i BT! Den Hummlen funkar ju faktiskt på en grabb med... *i want* Har ju redan 2 men ändååå..

Lilronya; vilka fina ungar! Ser så härligt ut!

Fyllde på bt med lite katvig bilder så där inte bara är Molo

Nu ska jag lägga in lite kort på huset tänkte jag, Milo är iväg och cyklar med Pappa.

• Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-06-01 09:44:02 följande:
    Gomorron! Fiiiiiina molosar i BT!!! Dax för sängen, haft ap-mycket på jobb inatt, fick jobba över imorse till o med, inte precis vad man är sugen på efter att ha stått o jobbat o sprungit o gått (=inte suttit alls) i 10 timmar.. Men, massa adrenalin iaf! Så nu kommer jag nog ha svårt att somna..Gonatt!
    Usch låter jobbigt... Sov gott!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-01 09:46:35 följande:
    Hej Tjolla:Gud så härliga bilder på Milo.Du vet möjligen inte var de där sandalerna är köpta? Letar efter några till sonen och de såg så fina ut.
    Dom är köpta på Team sportia. Dom är SÅ mjuka och sköna, skulle vilja ha själv om det hade funnits. Jag blev så glad för dom jag har köpt åt honom får han bara skoskav av, det är omöjligt med dessa.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-01 10:24:08 följande:
    Va fint ni har fått det Skönt när man börjar komma iordning.Å Milos rum är ju bara sååå läckert.Tror skrutts rum kommer bli ganska likt , vi ska sätta igång med det nu nästa vecka.
    Tack! Åh vad kul! Skutt & Milo ska ha likadant rum Måste visa bilder sen!
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-06-01 11:56:47 följande:
    Angelinah- Jätte fiiiiin Ida i bt!!!!!!!!!! De prickarna såg inte jag på lagersalgen Lika bra det kanske
    Håller med, gud vilka underbara färger!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-01 12:14:19 följande:
    Kom på nu när jag satt i solen att det är dags att köpa solskydds dräkt till skrutt, fundilerar mest på Malas, meeeen, ska man köpa en hel dräkt eller ett set? Är lite orolig att skrutts långa överkropp inte får plats i en dräkt.
    Jag har ju den hela, Milo har badat i den idag Tycker det är mer praktiskt, ingen sand eller sol som når springan mellan tröjan & byxa när dom leker i sanden.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-01 12:35:45 följande:
    Det har du ju rätt , men isf får jag nog köpa storlek 3 år misstänker jag.Fast fördelen med 2 delat är ju att man kan använda var del för sej om man vill.
    En av varje är nog lösningen på allt . Jag tror iofs att skrutt hade kunnat ha den till 2 år, såååå lång överkropp kan han inte ha?  Den är ju ganska töjbar. Å andra sidan så gör det nog inte så mkt om den sitter löst.
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    Åh lilla gumman! Massa Massa kramar till dig och hela din familj. Vi finns alltid här och du får skriva hur mkt du vill här om tråkiga saker oxå, det är ju det vi är till för! *KRAM*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9