Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Men vad roligt!! Då kan du ju visa upp ännu fler plagg när du har träffar .

Själv kom jag också i barnstorlek fram till ett par år sedan , var väldans praktiskt!
    jojoa75 skrev 2008-05-14 21:57:06 följande:
    o jag har de gråvitprickiga tajtsen i 146/152 Så visst, jag håller med dig.. Eller som min kompis så grymt sa när hon såg mig i dom o insåg vilken strl det var o att det var en barnstrl: Hur stora ska prickarna EGENTLIGEN vara??? Är ju en s - m, 165 cm lång cirkus..
  • Tildamamman

Hu så läskigt!! Du får ta det försiktigt idag då!

Även vi verkar ha drabbats av värsta oturen, det är helt sinnessjukt! Min dataskärm har gått sönder, liksom x-box. Ena bilen stannade plötsligt i stan i tisdags och vägrar därefter gå i gång. Igår sade kylskåpet tydligen upp sig. Som om det inte vore nog så fick jag 1500:- i böter av polisen igår, kört i 76km/h på 70 väg. Ja, så i morse hittade jag Lillebror med en trasig ballong i munnen, blev livrädd för det kunde gått riktigt illa. Ovanpå det har vi BRUnt vatten med flagor i idag eftersom de öppnat en brandpost i närheten igår.

Vågar vi verkligen sätta oss på ett flyplan om ett par veckor??

SmillaMilla skrev 2008-05-15 07:21:10 följande:
    grattis i efterskott födelsedags barnen tyvärr var det min tur att ramla i trappan i dag. Hade svea i famnen, men lyckades hålla i henne när jag kana halva trappan. Fick blåmärken på fotens rygg och hela smal benet, så jag fick nog foten under mig. vilken morgon.  
  • Tildamamman

lillronya - Vad stilig din tös är!!

Angelinah - Usch så trist!! Jag hade saknat ihjäl mig också!

• Tildamamman

Ja ! Jag börjar faktiskt bli rädd för att det ska sluta riktigt illa på ngt sätt. Så mycket som hänt nu.

Angelinah skrev 2008-05-15 08:14:49 följande:
    men herregud!!! snacka om otursperiod!! STOR kram!!! flygresan kommer säkert gå bra ska du se
  • Tildamamman

jompa - Visst är det trist att de inte ska sända fler avsnitt?!

mortillsju - Jasså är du också utsatt? Kanske en epedemi här i södra Sverige då , jag är ju Bleking.

Nej, nu får jag dra mig! Får ju ta bussen idag eftersom mannen måste ha den fungerande bilen . Hatar buss , men vad gör man?!

• Tildamamman

Angelinah - Jag hoppas att du har rätt! Någon flygkrasch vill jag inte vara med om!

Buttlina - Ja, det är inte roligt! Så är jag få förbenat sur på Polisen. 6 ynka kilometrar .

• Tildamamman

Ingen aning, men de borde väl ha det?! Kunde inte fråga då jag åkt i en fartkamera och fick brev hem. Fotograferad och allt var jag .

jompa skrev 2008-05-15 08:31:45 följande:
    Ja det kan ju vara mätaren i din bil som visar lite fel och du trodde du körde lagligt liksom, har de inga marginaler längre?
  • Tildamamman

Buttelina - Vad har du köpt för t-shirts hittills till Isabell? Dottern behöver verkligen fler här och jag hittar inga!! *panik* Inte ens Lindex har ju!

Säg inte Småfolk bara ....

• Tildamamman

mortillsju - Katvigs är fina!! Men hon har fått både gul och rosa + klänningar så jag känner mig nog nöjd på de! nanoou får jag nog kolla in!! de kan ha ngt passande! Tack!

Buttelina - Får nog ta en ordentlig titt på Villervalla. Men håller de i kvalit+en numera?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9