Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Själv kom jag också i barnstorlek fram till ett par år sedan

Hu så läskigt!! Du får ta det försiktigt idag då!
Även vi verkar ha drabbats av värsta oturen, det är helt sinnessjukt! Min dataskärm har gått sönder, liksom x-box. Ena bilen stannade plötsligt i stan i tisdags och vägrar därefter gå i gång. Igår sade kylskåpet tydligen upp sig. Som om det inte vore nog så fick jag 1500:- i böter av polisen igår, kört i 76km/h på 70 väg. Ja, så i morse hittade jag Lillebror med en trasig ballong i munnen, blev livrädd för det kunde gått riktigt illa. Ovanpå det har vi BRUnt vatten med flagor i idag eftersom de öppnat en brandpost i närheten igår.
Vågar vi verkligen sätta oss på ett flyplan om ett par veckor??
lillronya - Vad stilig din tös är!!
Angelinah - Usch så trist!! Jag hade saknat ihjäl mig också!
Ja ! Jag börjar faktiskt bli rädd för att det ska sluta riktigt illa på ngt sätt. Så mycket som hänt nu.
Jisses! Vad händer där egentligen?? Verkar eftertraktad!
jompa - Visst är det trist att de inte ska sända fler avsnitt?!
mortillsju - Jasså är du också utsatt? Kanske en epedemi här i södra Sverige då , jag är ju Bleking.
Nej, nu får jag dra mig! Får ju ta bussen idag eftersom mannen måste ha den fungerande bilen . Hatar buss
, men vad gör man?!
Angelinah - Jag hoppas att du har rätt! Någon flygkrasch vill jag inte vara med om!
Buttlina - Ja, det är inte roligt! Så är jag få förbenat sur på Polisen. 6 ynka kilometrar .
Ingen aning, men de borde väl ha det?! Kunde inte fråga då jag åkt i en fartkamera och fick brev hem. Fotograferad och allt var jag .
Buttelina - Vad har du köpt för t-shirts hittills till Isabell? Dottern behöver verkligen fler här och jag hittar inga!! *panik* Inte ens Lindex har ju!
Säg inte Småfolk bara ....
mortillsju - Katvigs är fina!! Men hon har fått både gul och rosa + klänningar så jag känner mig nog nöjd på de! nanoou får jag nog kolla in!! de kan ha ngt passande! Tack!
Buttelina - Får nog ta en ordentlig titt på Villervalla. Men håller de i kvalit+en numera?