Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Tack!
Sitter de precis, eller finns det växtmån i? Hur lång är Thea?
Min lille är ju ganska slank.
Lina med Liten skrev 2008-05-23 12:06:50 följande:
Tack!
Sitter de precis, eller finns det växtmån i? Hur lång är Thea?
Min lille är ju ganska slank.
Lina med Liten skrev 2008-05-23 12:06:50 följande:
Min gud vilken människa!! .
Fast jag hade ju en för någon månad seda som skickade ett riktigt hotmail om att hon minsann inte skulle ge omdöme först, utan att jag skulle göra det. Hon hade minsann missat omdömme från si och så många .
Nu skriker mannen på mig att han snart kör utan mig om jag inte kommer . Vad är det för hot
?!
Han sade förresten idag; "Åh, Elis är alltid så fin i den dräkten".
Alltid?? Suiten var splirrans ny, och detta bevisar hur bra koll min karl har på barnens kläder
.
L A Woman - Låter som en toppendag! Åh, du... jag älskar också mössor och solhattar. Än har barnen bara 4 avrdera, men jag har ett par till inplanerade .
Tofflan - Stackars liten!! Hoppas det snabbt går över!
Angelinah - Låt din stackare sova och drick vinet själv . Här har det också korkats upp
.
Tjollan - Alldeles utmärkt koll . Garderoben svämmar över och karl min orkar inte bry sig
.
L A Woman - Låter som en toppendag! Åh, du... jag älskar också mössor och solhattar. Än har barnen bara 4 avrdera, men jag har ett par till inplanerade .
Tofflan - Stackars liten!! Hoppas det snabbt går över!
Angelinah - Låt din stackare sova och drick vinet själv . Här har det också korkats upp
.
Tjollan - Alldeles utmärkt koll . Garderoben svämmar över och karl min orkar inte bry sig
.
Tjejtriss - Ibland ska man läsa alla sidorna så ger det sig . Men ibland tar nyfikenheten övertag
.
Ha det riktigt gött!! Jag hade gärna bytt med dig .
Och sorry tjejer, första meddelande stod det bara error på. Men tydligen publicerades det ändå.
Åh cider ! Det köpte jag ett par idag också.
Jisses, vad lyxigt det känns att inte vara gravid i sommar . Nu kan man verkligen njuta till all grillmat.
jojoa - ditt lilla spöke .
Är det någon som har Villervallas velourjacka? Är den lika mysig som den ser ut? Känns så svårt att handla efter en ritad bild.
Godkväll!
Är det någon som sett Katvigs babybaddräkt (korta ben och ärmar) i någon shop med erbjudande?? Var hittar jag den förresten ?
Jisses, vilken dålig koll jag har just nu
Ja precis!! DEN!
Hittade den på Eleraff också, men ingen rea där heller . Kanske får offra mig på ordinarie pris, vi åker på lördag så om jag vill hinna få den är det ju beställningsdags.
Sören! Rumba hade ju 25% nu till kl24. Tror ni jag skulle kunna få rabatt där ??
Nej ! Verkar som att koden slutade gälla vid midnatt. Gud så trist.
PANIK!! Jag skriver ju med stora Butte! Går de tinte att kopiera in??
Ska jag ta 80 eller 86 isf? *fullständig panik *
JAAA!
Det gick inte att kopiera in, men skriva!!
Big thanks Butte. Men görsnabbt nu !! Storlek???
Shit vad stressad jag klänner mig!
Oh fy vad hemskt!
Men förhoppningsvis är det jobbigare för er som finns kvar nu än för din lilla mamma. Självklart ska du dela med dig om du känner att du behöver lätta hjärtat! Att finna stöd är väl just det tråden är till för, om än olika stöd och råd.
Många kramar till dig och familjen!