Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Sussa gott!
    Det är nog dags för mig också .

lillronya skrev 2008-05-19 00:08:58 följande:
    Nu får jag nog gå och lägga mej.Ska mnsann dra till med lite Lindex-shopping imorgon, nu när vi blev utan molo.
  • Tildamamman

Hej på er!
    handlas det något?? Och har ni hittat några superfina t-shirts som inte har Småfolkmärke i ryggen ??

Jag och dottern håller på att spela in en sångskiva här, men hon behövde kissapaus nu sa hon .

• Tildamamman

Det går säkert bra! Men du kanske får ett tillgodokvitto istället för pengar tillbaka, men det spelar ju mindre roll .

jompa skrev 2008-05-19 09:43:37 följande:
    Måste fråga, fick ju lite kläder igår till M, några från HM och de är för stora och kanske inte vår stil, kan man byta dem utan kvitto, lapparna sitter kvar, det är bara bortklippt vad de kostar. Har ni bytt utan kvitto på HM?
  • Tildamamman

Nämen vad ser jag när jag läser tillbaka !!??

Grattis Jen!!! Så kul med en liten flicka!

Och så grattis till Jompas nyblivna ettåring i efterskott!

• Tildamamman

Tackar för tipset på tubtopp !! Vad gjorde man utan er?!?! .

Konstatreade senast igår at tjag behöver fler linnen tills vi åker utomlands, men njaaa, kanske inte passar i glitter .

Lina med Liten skrev 2008-05-19 12:01:58 följande:

www.tradera.com/_Snygg_glittrig_party_tubtop_...å... jag är inte expert på tubtoppar...men det där va INTE snyggt!!
  • Tildamamman

Åhh så härligt med en rejäl shoppingrunda!! Men hade ni svårt att hitta roliga plagg ?

Angelinah skrev 2008-05-19 14:44:54 följande:
    Hellu...Ingen småfolk idag heller   Va och hoppade med stortjejerna så nu är man ett par tusen fattigare direkt   men jösses va tråååååååkiga kläder det finns alltså *sucka*
  • Tildamamman

Men man får väl inga påminnelsemail från T? Jag tycker verkligen att det är uruselt med deras mailfakturor , om jag inte betalar direkt glömmer jag alltid bort .

Tjollabolla skrev 2008-05-21 09:04:33 följande:
    Men herregud! jag har glömt betala min tradera faktura! Jag är för tusan avstängd! Hallå, hur har jag kunnat glömma det!!! Man brukar ju ett påminnelsemail... Hmm. Det måste sambon ha öppnat för det har inte jag fått... Eller så har det kommit bort. Jaja, nu är det betalt iaf, men ÄNDÅ! Vad pinsamt!
  • Tildamamman

Hej på er förresten!
    Jisses så trött jag är idag... och inte kan man ligga på sofflocket för det .

• Tildamamman
    Kanske toalettstolen !? Den är en storfavorit här...
    Angelinah skrev 2008-05-21 08:13:12 följande:
    Den e ju en trappa ner HUUUUR ska den kunna hamna där? Sist den sågs var igår eftermiddag, dottern satt vid datorn och såg den ligga på vanliga stället..Syrran va förbi och satt vid datorn, hon har den inte och inte sett den heller...Har letat genom soffan, leksakslådor, sängen, alla påsar, vagnen, skåpen...
  • Tildamamman

Jasså? Jaha? Verligen jättelätt att glömma fakturan ändå, iaf om man heter Linda .

Bästa var när mannen fick ett omdöme som löd;
    "Toppenbra säljare, synd bara att killen blev avstängd!"

Tjollabolla skrev 2008-05-21 09:31:44 följande:
    Jo jag har fått flera ggr. Jag glömmer alltid deras faktura, men vid påminnelsemailet brukar jag betala direkt. Visst är det värdelöst, jag glömmer det alltid!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9