Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Det låter bra!!

Hej på er! Ha en bra dag! Nu MÅSTE vi dra till bussen, antar att den inte väntar på oss .

Buttelina skrev 2008-05-15 08:44:22 följande:
    ja, mina stjärnor har hållt lika bra som all annan bomull, inte tappat färg men så klart lite luddiga... de stjärnor som var skitdåliga förra säsongen var de vita med bruna stjärnor och de vita med svarta stjärnor... mina blåa och gröna stjärnor har hållt sig jättebra tycker jag
  • Tildamamman

Me & I har underbara fottéshorts i orange!! Båda mina barne fick dem och de är sååå fina på !

Phu, jag är inschasad för att laga lunch...

Angelinah skrev 2008-05-18 13:50:36 följande:
    Jag vill ha frotte shorts i enfärgat, typ bruna/orange å sånt... Du har inte sett några måhända
  • Tildamamman

Lillebror har 74/80 och de sitter kanon, precis under knäskålen!! Han är 10½ månad. Me & I:s byxor är ju väldigt stora i strl.

Angelinah skrev 2008-05-18 14:01:12 följande:
    Just de.. dom finns ju åxå    hur e de i strlk tycker du?
  • Tildamamman

Läste tillbaka lite till och instämmer med att man bör snarare gå ner i strl än upp. I långa byxor och pyjamas från Me & I har Lillebror 62/68 fortfarande !!!

Även om strl är slut på hemsidan brukar det gå att få tag på via någon säljare som efterlyser på deras forum. Även på The T brukar det ju åka ut många plagg som är helt nya!

• Tildamamman

Oj! Vad modig du är som ropar in en vagn som är helt okänd. Eller har du provkört den någonstans innan?

Zvartaliljan skrev 2008-05-18 22:28:39 följande:
    OT men jag måste visa upp den nya vagnen som jag just ropade in på tyska e-bay (tack Maugu för tyskhjälpen ) för knappt 900kr inkl.frakt! *billigt*
  • Tildamamman

Åhh, jag sitter här och hade tänk ninja, men jisses, det läggs bara bud på bud .

• Tildamamman

Vad härligt det låter!

jojoa75 skrev 2008-05-18 23:32:02 följande:
    Min lilla tös fyllde ju nyss två o nu när man frågar vem är du eller vad heter du så svarar hon: Emma TÅ (=två ) o håller upp o spretar med alla fingrarna (hon försöker nog hålla upp 2)
  • Tildamamman

lillronya - kan du inte inboxa ditt Traderanick ? Jag blev ju nyfiken på vad du lagt ut!

• Tildamamman

Ah! Då chansar jag på ditt Fl-nick !

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9