• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-07 20:37:10 följande:
    Jen- måste dock säga att Noels jacka är stor i BT. Kikade in ny igen och visst är han en knubbis men han fyller inte ut den. Än!
    Nej, det syns att den tjockar till honom lite ... Men söt är han iaf !
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-07 20:40:50 följande:
     Jag är sugen på Molo stjärnbyxorna men vill ha låååg frakt om jag bara ska beställa dem.
    Och jag vill ha grönrandig molotröja med gratis frakt ...

Ingen som tycker nåt ang. kort eller lång suit till min sena maj-bebis?!? Eller ignorerar ni mig ikväll ?!?!
    Äh, får väl fixa en shoppingbild på dagens inköp så länge .
  • Jen80

Tack för svaren . Jo, det lär säkert bli en kort också, men jag är ju lite dum och köper kläder efter ett osäkert könsUL, så jag försöker ju att hålla mig lite och inte köpa på mig för mycket ... Var bara tvungen att köpa nånting idag .
    Lade in en bild i BT, men inget kort på suiten då jag inte vill att folk som känner mig ska se vad jag köpt ...

• Jen80

På Liam använde jag mycket kortärmade bodysar på (född i juni), men det var ju en riktigt varm sommar. Fick värmeutslag och kunde verkligen inte ha för mycket kläder på sig. Han låg ju i skuggan hela tiden iaf... Men förra sommaren var det inte mycket kortärmat på Ilon. Var ju ingen rolig sommar alls. Liams Katvig-badbyxor användes ett fåtal gånger och en solskyddsdräkt som han bara testade hemma en gång (hoppas den passar på Ilon i år, för jag vill hellre ha den på Ilon än på Liam nu, men den är nog stor på Ilon).
    Nä, vi får hålla tummarna för en roligare sommar i år !!

• Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-07 21:12:52 följande:
    Vad sa det ultraljudet då? Eller är det hemligt?! Underbart med 3 småkillar om det blir en pojk, men det är ju mysigt med en tjej med. HI hi, spännande.
    Ja, vi håller det hemligt, fast egentligen mest för folk man känner. Så här inne är det väl inte superhemligt, även om jag inte sagt nåt ...
    Ja, tufft med 3 killar, men kul att få se hur ens dotter kan se ut nu när man vet hur ens söner kan se ut ... Men det är kul vad det än blir .
  • Jen80
    Angelinah skrev 2008-03-07 21:27:43 följande:
    Näpp.. nu blir de movie med gubbet tills man slocknar *gääsp*natti natti på er girls..
    Men så får du inte göra ?!?! Blir ju nyfiken nu ...
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-07 21:48:19 följande:
    Ja, klart det inte spelar någon roll vad det blir, men var ultraljudet väldigt osäkert eller?Min svärmor har 3 pojkar oh hon har överlevt. 3 riktigt bra pojkar dessutom!
    Njae, eller jo, lite osäkert . Så jag är inte lika säker den här gången som vi var med Ilon. Då syntes det klart och tydligt .
    Ja, min moster har 4 pojkar hehe... Så tre ska man nog överleva ... Men en liten tjej vore inte fel ... Massa roliga kläder att shoppa !
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-03-07 21:56:29 följande:
    Okej, vi såg heöa alltihopa jättetydliget med Noah med, och med Lilly. MEn vi gjorde dem så sent.
    Ja, här kollade vi bara på det vanliga UL:et i v.20 eller nåt sånt. Två läkare som kollade och bägge sa samma, men de sa ändå att de var lite osäkra... Så jag tror, men känner mig inte helt säker som jag var när jag väntade Ilon.
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-07 21:56:41 följande:
    Oj, det är inte många som slår Mannens bror har tre grabbar och vi fick den första tjejen på över trettio år på hans sidan. Hans mamma visste inte var hon skulle ta vägen när vi sa att det blivit en tjej. Hon trodde vi skojade med henne
    Hehe, skojigt !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9