Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Usch, jag har jättesvårt att göra mig av med kläderna. Har sålt i några omgångar på Tradera, men nu var det länge sen jag sålde barnens kläder. Om nästa blir en tjej så åker nog många av Ilons kläder ut på Tradera, men usch, jag avskyr att skiljas från kläder!!
Nej, nu MÅSTE jag i säng... God natt på er !
Äh, tänkte först läsa ifatt, men gav snabbt upp .
Har jag missat nåt viktigt ?!?!
Var på stan idag och shoppade lite smågrejer... en gul och en brun tröja med bilar på från Lindex. Ville egentligen bara ha den gula, men Liam ville ha bägge så det fick det bli. Kostade ju bara 70 kr/st. Lämnar tillbaka den bruna om inte den gula sitter bra.
sen blev det finfina Pop-strumpor till Ilon, grön-blårandiga med röd häl och tå (har jag för mig). Jättefina strumpor iaf !!
Sen kunde jag inte hålla mig, utan köpte en Katvig-suit till bebisen. Åh, ska ju inte köpa en massa kläder ju ... Köpte stl 62. Lär ju vara superstor, men har en del i 56. Äh, man är så feg och tänker att bebisarna ska vara så stora.
NovJen: Vilken stl var det i din suit?
Ja, och dumma jag har gått och letat Lindex-velourisar i stl 86 till Ilon i en evighet, men har kommit på NU som först att de bara går upp till stl. 80. Men de borde funka ett tag till Ilon va? Ångrar att jag inte köpte idag. Fanns både gröna och oranga...