• Jen80

Ja, ni har rätt att en kille också kan ha den. Haha, jag drar ut på gränserna mer och mer för varje barn, så varför inte . Nästa kille lär väl få ha tofsar i håret ...
    Ja, var ju nära att sätta på Liam en Småfolk-klänning hehe... men där gick gränsen !

• Jen80
    gosmamman skrev 2008-03-04 21:06:56 följande:
    Jag har ju jätte svårt att hitta snygga mysbyxor till stortjejjen, helst vill jag ju ha lindexvelourisar till henne för jag tycker dom e så prisvärda men dom finns ju aldrig.Nu har jag hittat dessa www.meandi.se/sv/produkter/08132001.aspxSka på party på lördag så hittar jag inget annat så köper jag dom.Men jag vill gärna ha tips på frotte el velour byssor i samma stil i samma prisklass. Hilfe??
    Jag älskar Sveas velourisar ! Finns ju en massa roliga, men jag ahr bara ett par bruna (fattar inte varför, då de är super?!?!). Sitter perfekt åt om foten så man kan ha dem lääänge. Ilon har haft stl 90 sen han kom in i 80 eller nåt sånt... Finns säkert nån bild i galleriet när han har dem... Ska leta!
  • Jen80

Syns inte så bra, men de är super... Äh, måste se om jag kan hitta nån annan bild .
  • Jen80
    gosmamman skrev 2008-03-04 21:26:46 följande:
    kan du tipsa om nån shop med bra utbud??
    Hmmm, ska leta lite .. Återkommer...
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-04 21:47:15 följande:
    Här finns också Sveas velourwww.tantgronsgarderob.se/shop.asp...
    Visste ju att de hade funnits där (och billigare), men missade ordet plysh .. Kollade bara under byxor. Åh, blir sugen på ett par till. Nu har han Liams gamla, men de är ff jättefina.
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-04 22:02:53 följande:
    Gillar de turkosa velourbyxorna. Tror ni som har Katvigs blå/orange att de skulle passa till bodyn? Eller är de för starka i färgen?www.tantgronsgarderob.se/inc/binary2.asp dbildliten_byxa_turkos.jpg&Width=10 0
    Hmmm, ja, det kan de kanske göra... Kanske lite starkare i färgen, men tror nog inte det skulle göra så mycket...
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 21:57:26 följande:
    Men himmel. Hindra mig nån men detta var det finaste jag sett!www.tantgronsgarderob.se/shop.asp&ID=...
    Nackdel: Ingen resår nertill, men annars är den finfin !!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9