• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Johannapanna

Nån som har varit där nyss om har sett om de har såna där väskor/kassar med Disneyfigurer på, som man kan ha tex till stranden.

• Smultronhjärta
    numberone skrev 2008-04-22 11:15:25 följande:
    Nej detta är inte en sann historia, det är en hörsägen som dyker upp lite då å då på olika platser.....
    Det är lustigt hur denna story kan dyka upp på så många olika ställen- jag har hört den berättas både från norr och söder
  • siriius

Nu har jag lyckats övertala min sambo att han ska följa med mig, sonen, min mamma och mina 2 bröder till Ullared. körde med argumentet att jag inte ville köra själv, för vi hade inte fått plats i en bil, även om han inte hade följt med. Så den 5/2 bär det av.

Någon som handlat gardiner och påslakan till spjälsäng och har bild?

*~ Loke 070721 ~*
  • Mikah

iorlina. Du hittar vilka kort dem tar på hemsidan under kundservice.

• 9Kärleken6
    siriius skrev 2008-04-22 11:36:47 följande:
    Nu har jag lyckats övertala min sambo att han ska följa med mig, sonen, min mamma och mina 2 bröder till Ullared. körde med argumentet att jag inte ville köra själv, för vi hade inte fått plats i en bil, även om han inte hade följt med. Så den 5/2 bär det av.Någon som handlat gardiner och påslakan till spjälsäng och har bild?
    Hur får ni då plats med kassarna från GeKås?
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
  • ADORA
    Ville Mor skrev 2008-04-21 19:54:42 följande:
    Åh fy!Undrar om det blir lika illa den 3 maj då?Hoppas, hoppas verkligen inte!
    Vi ska med dit då... verkar bli en hel del folk då.. typiskt!!! Dax att börja vässa armbågarna då...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Maja ♥¸.?°´¯) ♥
  • whiiiii

jag var på Ullared/Gekås i fredags och oj vad mycket de hade. Ni kan gå in i mitt galleri och se några av de saker jag köpte under Ullared/gekås. Jag kan verkligen rekomendera folk att åka dit.

• IdaN

Dom stjärn bodysarna hur långt går storleken på dom någon som vet? och finns dom bara i brunt och blått?

• Smultronhjärta
    IdaN skrev 2008-04-22 13:35:42 följande:
    Dom stjärn bodysarna hur långt går storleken på dom någon som vet? och finns dom bara i brunt och blått?
    De går upp till 86 och jag har inte sett dem i några andra färgsättningar än brunt och blått -även om det känns som om en rosa skulle kunna komma...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6