Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Linnea72 skrev 2008-03-05 08:56:06 följande:
    Ingen som handlat något annat än bebisprylar??Ska till GeKås antingen nu på fredag eller nästa lördag.Har barn i åldrar 9,9,7,2 år.Ska inte handla så mycket kläder, utan annat kul. Blir väl underkläder och liite kläder.
    Vi köpte en Briorutschkana i lördags- grymt nöjd med den, sen hade de fått i fiina stilrena percale påslakanset. Fanns väldigt mycket leksaker för vatten och utomhus..Och billiga påskgrejer
  • Smultronhjärta

269:- för rutschkanan -jag var på väg att köpa en dagen innan Gekåsbesöket för 429:- i lokala leksaksbutiken så jag är nöjd

• Smultronhjärta
    Linnea72 skrev 2008-03-06 11:38:28 följande:
    Någon som vet ifall det finns såna där toalettsitsar till barn(som man sätter/lägger ovanpå den vanliga toaringen)??
    Har sett sådana där men pris vet jag inte -såg dock en "vadderad" variant med roliga mönster på Netto för 40:- nu i veckan..
  • Smultronhjärta
    Linnea72 skrev 2008-03-06 12:24:37 följande:
    Ojdå, det lät ju inget vidareFår väl kolla hur den ser ut, annars får det bli en BabyBjörn.
    Ja BabyBjörn är ju klart bäst *säger en partisk f.d arbetare på BB*
  • Smultronhjärta

Så var det fredag och Gekås-time
    Eller nja det blir ju det eftersom jag ska till Glasögonfabriken och under tiden jag väntar på mina glasögon (tar en timme-supersnabbt) smiter jag och sonen in på Gekås- nått måste man ju fördriva tiden med

• Smultronhjärta
    LillaMilou skrev 2008-03-07 22:02:27 följande:
    Jag undrar om ni har sett följande på Gekås:*långa smala plastmattor, liknande Horreds och Pappelina.*gardinstänger med fjädring i ändarna som man kan fästa inuti fönstret så att man slipper sätta upp gardinfästen på väggen.Linnea72, fanns den där skaljackan i fler färger?
    Har inte sett plastmattor som är värda att liknas vid de snygga från pappelina och horred...
    Sen vet jag inte ang gardinstängerna - blev dock imponerad av att de har svarta mörkläggande rullgardiner på Gekås till bra pris
  • Smultronhjärta
    Jenny26 skrev 2008-03-11 20:25:03 följande:
    Är det någon som vet om FisherPrice hundvalpen finns kvar, alltså den man trycker på örat, magen osv och isåfall vet vad den kostar på ett ungefär.Tack på förhand
    Fanns i fredags för 249:-
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6