• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • villasibylla

Hej.
    Måste fråga om nån har hört samma som jag.

Det va en tjejj som va nere för ca 2 veckor sedan med sitt barn, vet inte om det va 4 veckor eller 4 månader, som satt i kundvagn eller kärra.Mamman prövade en jacka o kollade sig i spegeln o när hon vänder sig om så e barnet borta. Gekås stängde på 3 röda, de hittade barnet på handikappstoan, det va 2 invandrar kvinnor som hade grabbat barnet o va i full färd med att raka av håret på barnet, för att ingen skulle känna igen det....
    Sant eller skröna??? Blev helt stum när jag hörde det, va själv nere för inte så länge sedan, menar om nått sånt skulle ha hänt så skulle det väl va ute på varenda nyhet o tidningsrubrik?????

• Nessii
    Svar på #201
    Låter som en skröna tycker jag... som du själv skrev.. om det var sant så skulle det nog ha blivit tidningsrubriker..

ring till Gekås annars för att höra om det är sant eller inte..
  • Amanda
    villasibylla skrev 2008-03-11 20:15:35 följande:
    Hej.Måste fråga om nån har hört samma som jag.Det va en tjejj som va nere för ca 2 veckor sedan med sitt barn, vet inte om det va 4 veckor eller 4 månader, som satt i kundvagn eller kärra.Mamman prövade en jacka o kollade sig i spegeln o när hon vänder sig om så e barnet borta. Gekås stängde på 3 röda, de hittade barnet på handikappstoan, det va 2 invandrar kvinnor som hade grabbat barnet o va i full färd med att raka av håret på barnet, för att ingen skulle känna igen det....Sant eller skröna??? Blev helt stum när jag hörde det, va själv nere för inte så länge sedan, menar om nått sånt skulle ha hänt så skulle det väl va ute på varenda nyhet o tidningsrubrik?????
    Skröna!
    www.familjeliv.se/Forum-5-63/m27608407.html
    I den tråden finns tom svar från GeKå´s ang denna skröna.
  • villasibylla

Tack för länken, va bra då kan jag säga det till min vännina.
    Misstänkte nästan nått sånt.
    Hmm vill ju inte hoppa över favvo resemålet

men jag kan säga att ikea har järnkoll när barn kommer bort, min store kille vandra iväg i julas.Halvt hysterisk fick jag tag i en av personalen, o förklara läget. Det tog inte mer än en halv minut så hade de stängt in o utgångar, o 2 vakter på vardera dörr. o ut i högtalare med namn o utseende.. Kan säga att det va en skamsen son som titta fram när han förstod att de va honom de handla om.. Han hade hittat en tv som han hade blitt försjunken i. Phu tror jag åldrades 10 år på de minuterna.

• Jenny26

Är det någon som vet om FisherPrice hundvalpen finns kvar, alltså den man trycker på örat, magen osv och isåfall vet vad den kostar på ett ungefär.

Tack på förhand

• Smultronhjärta
    Jenny26 skrev 2008-03-11 20:25:03 följande:
    Är det någon som vet om FisherPrice hundvalpen finns kvar, alltså den man trycker på örat, magen osv och isåfall vet vad den kostar på ett ungefär.Tack på förhand
    Fanns i fredags för 249:-
  • Jenny26
    Smultronhjärta skrev 2008-03-11 20:25:27 följande:
    Fanns i fredags för 249:-
    Tack så jättemycket. Då ska jag be kompisen som ska dit att köpa en till
  • villasibylla

Jag tog den sista i tisdags då jag va där.
    Hunden alltså... den va klockren till tvillingarna, hoppas att de har fått in fler. För den va verkligen uppskattad

• nasse01
    Amanda skrev 2008-03-11 20:18:54 följande:
    Skröna!www.familjeliv.se/Forum-5-63/m27608407.htmlI den tråden finns tom svar från GeKå´s ang denna skröna.
    Det var tur det för jag hörde den historien när jag åkte hem från jobbet idag.. och tyckte det var mycket märkligt...
  • EmmaKlemma
    sandy85 skrev 2008-03-11 20:15:16 följande:
    strumpbyxor kosatr 20 kr till barn :) finns både med halk och utan
    TACK
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6