• 9Kärleken6

GeKås/Ullaredtråden volym 6

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås 

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma & plutt i magen!.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 08:51
    Länk till bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html
  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6
  • Peand
    Jenny26 skrev 2008-03-11 20:25:03 följande:
    Är det någon som vet om FisherPrice hundvalpen finns kvar, alltså den man trycker på örat, magen osv och isåfall vet vad den kostar på ett ungefär.Tack på förhand
    Fanns idag när jag var där!
  • Peand
    sara gerdrup skrev 2008-03-11 18:22:32 följande:
    Hej!Jag har en kompis som ska till ullared och hon ska handla lite till mig då.Har de brios klossar där? 100 st eller 50 st?vad kostar de?har de pippi långstrumps (dockhus)? alltså inte tältetHar de mycket leksaker?
    Pippi huset fanns kvar idag, kostade 267 om jag inte minns fel. Sen fanns möblerna och de andra tillbehören att köpa också från 59:-
  • Tussans

Har aldrig varit i ullared, men planerar att åka dit efter lönen nu i mars.. tänkte höra med er som vet, är det kaos där om man åker ner på självaste lönedagen? Ska man kanske vänta och åka en vecka efter det?

• Jenny26
    Tussans skrev 2008-03-12 09:05:22 följande:
    Har aldrig varit i ullared, men planerar att åka dit efter lönen nu i mars.. tänkte höra med er som vet, är det kaos där om man åker ner på självaste lönedagen? Ska man kanske vänta och åka en vecka efter det?
    Jag har varit där både dagen efter löning och några dagar innan och har faktiskt inte märkt någon skillnad
    .?:*¨¨*:?.Ebba född 070130.?:*¨¨*:?.
  • Tussans

Okej, vad bra.. då kan man ju åka så fort som möjligt då =) Tack för svar!

• Pixxi

Men vid löning i mars är det påsklov, det borde ju vara mer folk då

• obelix

läste mailet från gekås ang "kidnappningen" där står det att de kan garantera en säker miljö, hur kan de göra det??? de kan ju inte veta om det är några knäppgökar där inne...

Jaja jag undrar om det har kommit in mycket vårjackor till både barn och dam/herr

• Smultronhumlan

Funderar att åka till Gekås på påskafton. Maken tror att det är en dum idé. Vad tror ni? Är inte folk hemma och firar påsk??

• h81
    Smultronhumlan skrev 2008-03-12 10:24:24 följande:
    Funderar att åka till Gekås på påskafton. Maken tror att det är en dum idé. Vad tror ni? Är inte folk hemma och firar påsk??
    jag tror det är bra!! midsommarafton o påskafton vet jag många som åker för det är lugnare då!
  • Tussans
    Pixxi skrev 2008-03-12 09:14:29 följande:
    Men vid löning i mars är det påsklov, det borde ju vara mer folk då
    Ja just, det hade jag inte en tanke på...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 6