• imsa

Bugaboo tråden nr 13

har upptäckt att när jag lyfter liggdelen med bebis i (för det har jag fattat det som om man får?) att de små vita plastgrejerna som sitter på bågen som klickar i liggdelen åker upp. ser ut som om de är påväg att glida ur... vilket inte känns så tryggt.

ska det vara så? håller den? för man får väl lyfta delen med bebis i?

jag måste lyfta liggdelen med bebis i för jag måste ner för två små trappor. så när vi ska ut får jag först bäara ut chassit och ställa upp det och sedan kånka ut liggdel med bebis i...

och hur gör ni när ni fäller ihopa chassit med varukorgen på?

♥ nu är hon äntligen här ♥
  • imsa

någon som har grå bas med röd topp?

♥ snart är bullen färdigbakad ♥
  • imsa

var inne och tittade hos dig! fint! jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa bas i rött eller topp.

Fiffa5 skrev 2008-03-06 18:34:32 följande:
    Vi har det
    ♥ nu är hon äntligen här ♥
  • imsa

hrm...min sitter inte alls så hårt. den klickar ur hur lätt som helst när man tryckt lätt på knapparna. känns verkligen läskigt...

mallan brallan skrev 2008-03-06 19:59:14 följande:
    imsa: Jag förstår inte riktigt hur dom vita plupparna skulle åka ut?Dom sitter ju utanför bågen till och med och är AAASjobbiga att trycka in!Jag svär över mina naglar varje gång bumperbaren ska bort...Så om dina sitter lösare kan vi byta!!
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    mollan nu skrev 2008-03-06 19:14:06 följande:
    vi har oxå det, och en orange
    du hade ju en massa annat fint också 
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

ja jag får nog göra så. köpte dock vagnen i en butik lååångt ifrån mig. men en ny båge kostar väl inte skjortan?

thj skrev 2008-03-06 22:57:33 följande:
    Imsa Gå till din närmaste butik och kolla med en annan båge tilll din vagn och om den sitter bättre,för den ska sitta ordentligt och ska absolut inte sitta löst..Krammizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

oh det var inte ens en arm på en skjorta  
    ska kolla nästa gång jag har vägarna förbi en barnvagnsbutik, tack för tipset!

thj skrev 2008-03-06 23:08:24 följande:
    Det går men är inte billigt om du ska ha nya delar Kramizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

vad skulle ni betala för begagnat toppset? knappt använt?
    och för ett ouppackat? båda i canvas.

ingen annons det här utan bara rådfrågning =)

♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    thj, försöker hitta varukorgar i din shop, men hittar inga? är jag blind?

och om man har en röd canvas som är tvättad och som är från 2007 hur blir det om man köper en ny korg färgmässigt alltså? om det skulle skilja kanske det iof inte gör så mkt färgerna kommer ju inte intill varandra...?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

tack! då ska jag kolla!

nattinatti

thj skrev 2008-03-15 00:05:54 följande:
    Tror att de finns om du söker på varukorg på sidan,ingen fara på färgen den ska vara den samma även efter tvätt.. Kramizz
    ♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13