Bugaboo tråden nr 13
åh härliga vårväder!
hur "bäddar" ni som har liggdelen på nu?
jag har fortfarande min lodger bunker utan extra fodret i. Och nu när det börjar bli lite varmare kanske det är för mkt...?
åh härliga vårväder!
hur "bäddar" ni som har liggdelen på nu?
jag har fortfarande min lodger bunker utan extra fodret i. Och nu när det börjar bli lite varmare kanske det är för mkt...?
shit vad här skrivs
skrev härom dagen och frågade om hur ni som har liggdelen nu, hur ni bäddar eller vad ni har på barnen i. Backar bakåt men kan inte hitta min fråga (kan vara tröttblind nu också iof).
så jag försöker igen...hoppas ni har överseende med mig ![]()
lite OT, ber om ursäkt för det. Mem har sett att det pratats om NM's "specialutgåva" av BB. Är det någon som beställt vagnen ifrån NM? Eller kanske beställt ngt annat därifrån?
för att lägga mig i så är simrishamn inte så dumt, om man nu inte vill shoppa förståss!! haha
för det kan man inte göra i simrishamn.
vad säger ni? vad behöver man för solskydd? räcker det med parasollet nu? Behöver man verkligen ha sommarsuflett och uv.skydd?
hrm...fick ett mail precis om att ett inlägg jag skrivit här blivit bortplockat... varför undrar man ju då?
Hrm...jaja.
Tänkte passa på att fråga igen vad man behöver för sommargrejer till camen. Sommarsuflett, uv-skydd eller parasoll?
oj! kan man det? eller ja det är klart man kan...men...har du henne i liggläge då? Har för mig att våra döttrar kom ungefär i slutet av feb?
gah! idag åkte mitt handtag på höger sida ur "fästet". Ringde direkt till Bonti som sa att jag var tvungen att uppge kvittonummer och nu hittar jag inte kvittot!!! Jag vet att jag sparat det men har lagt det på en superhemligt/säkert ställe så inte ens jag själv hittar det. Shit! Jag vet dock att de tog kopior på kvittot. Kanske går det om jag uppger vilken dag vi var där och namn så dom kan plocka fram det....
Dumma, dumma, dumma mig som gömmer saker för mig själv! Jag har gått igenom hela huset, alla räkningar, alla papper...rubb och stubb....sååå irriterande!
tack för tipset!
det trodde jag också! men ickesanicke! så smart var jag tydligen inte....
SooJuicy och thj
tack för tipsen!
vi har antagligen sorterat in dom i våra mappar med räkningar och övrigt men det finns inte. Bonti fixar ändå =)
finns det svarta prasoll till camen?