• imsa

Bugaboo tråden nr 13

hur gör ni när ni tvättat era canvastopset? mitt liggdelslock och suflett blir skrynkliga. hur göra för att få släta igen?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

försöker få lite hjälp igen...

har tvättat suflett och lock. nu är dom skrynkliga. hur gör ni för att få dom släta efter tvätt? tycker inte dom rättar till sig när man sätter dom på plats. stryka får man inte. kanske kan man stryka om man har något över? en frottéhandduk el likn?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    jule, sköljprogrammet? bara köra sköljning? inte ett helt program? är det så du menar (jag är trögfattad så här på kvällen/natten) 
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

okej, skonprogrammet måste väl funka då? eller handtvättsprogrammet?

thj skrev 2008-03-18 23:50:58 följande:
    30grader lite tvättmede och sen lufttorkaså gör jag.Kramizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

någon som har rosa topp och grå bas?

oh, ångar att jag inte köpte röd bas från början?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

jodå, jag förstår

Bäbbemaggen skrev 2008-03-19 23:34:31 följande:
    På denna bilden ser du det kanskeGrå = SittdelsbasRött = SittdelstygDet grå är en stoppad platta som du lyfter upp & sätter fast det röda tyget med kardborre på sidorna & sittdelstyget under, lägg sedan ner den grå sittdelsbasen igen (Där dom har rumpan)Den grå plattan går inte att ta bort, om du inte lossar hela sittdelsbasen.Förstår?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    Bellahhh skrev 2008-03-21 11:12:29 följande:
    bra fråga
    gjorde samma misstag häromdagen. tänkte att jag skulle beställa skötväskor ifrån kiwikid nu när dollarn är så låg. har en stor pop väska nu. sambon förstod inte poängen med att köpa en eller två väskor till.
    man är rätt bra korkad om man frågar dom 
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

vi har isofixplatta i bilen till babyskyddet och adaptrar till vagnen. smidigt att bara klicka ur skyddet och över till chassit om man handlar eller är på kortare dagstur någonstans. guld värt också att inte behöva spänna fast skyddet i bilen varje gång.

Jimps skrev 2008-03-22 13:25:07 följande:
    Nu har jag och maken tagit med mamma och svärmor till babyhuset och tittat på vagnar. Det blir nog en bugaboo cam. Nu ska vi bara bestämma vad vi ska ha för färger och om det är lönt att köpa ett maxi cosi babyskydd. Vi skulle få låna hans systers annars. Är det många som har använt sig av möjligheten att sätta babyskyddet på chassit?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

hrm...är på jakt efter röd varykorg, kollade tradera och blocket. ser då att någon lagt ut sin vagn på både blocket och tradera. hehe, hur funkar det?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

kajsan: var det inte du som höll i byt- och säljmailinglistan? jag tror att jag mailade dig om det för länge sedan eller ja i februari någon gång precis innan både du och jag fick bebis
    men vad jag förstår så har det inte hänt ngt?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13