• imsa

Bugaboo tråden nr 13

tack! jag trodde det, men babyproffsen här i stan sa att det inte fanns! dåligt att yttra sig så när man inte vet tycker jag...

Stargirl skrev 2008-05-19 14:45:07 följande:
    Ja det gör det.
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

har bb egna filtar?

Angelinah skrev 2008-05-19 14:49:30 följande:
    Ihhhhh..Om två veckor åker en kompis till NY och han ska shoppa bugga prylar till mig Funderade på nån fleecefilt, ett par sommar sufletter, en åkpåse.. Filtarna e ju bara såååå snygga, men vilken färg ska man välja?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

okej... vill ha både ett svart och ett rött, svårt att bestämma mig 

Stargirl skrev 2008-05-19 14:52:25 följande:
    Det fanns inte förut. Då fanns det bara mörkgrå men nu finns det ju både till Cameleon och till Bee men det är ju samma parsoll så det kvittar ju
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

vi använder liggdelen fortf. vet inte när vi byter till sittdelen. men i liggdelen har vi plockat bort åkpåsen (hade en lodger bunker). Ett tag fick hon ligga i den öppen med tunn filt på sig men hon blev alldeles för varm så vi kör bara filt. Visserligen får man stanna var och varannan meter för hon sparkar av sig filten. hehe.

hur gör ni andra med liggdel så här års?

bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 22:02:48 följande:
    Vad för slags åkpåse har ni nu på våren? Jag vill ha en som inte är tokvarm..
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

hrm...har idag införskaffat ett...låter som om jag borde låta det ligga i frp och lämna tillbaka?

bättre med parasoll?

slma skrev 2008-05-22 21:58:17 följande:
    ang. uv-skydd, provade en kompis, höll pa att bli vansinnig, ingen bra ide, sa fort jag skulle titta in och ge dottern nappen sa rasade hela härligheten ihop och man fick pilla det pa plats igen. Bra när det satt uppe och hon sov eller var nöjd, annars mest jobbigt, inte sag jag henne heller. Me not like, men jag vet dom som älskar det! Jag köper inget i alla fall.
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

jag har köpt en röd toppklädsel och jag tycker den är väldigt lljusröd. ska den inte vara så där härligt knallig röd?
    har tittat i bildgalleriet och där ser de röda jag sett väldigt röda ut i jämförelse med den jag har.

finns det olika röda?

och så är "hållarna" som man drar upp blixtlåset med annorlunda jämfört med de andra toppklädslarna jag har. ska det vara olika?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

och förresten...dom fina sittdynornami har, vart hittar man sådana?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

jag kanske bara inbillar mig...men jag uppfattar andras som mörkare röd och min som väldigt ljus.

köpte den för några månader sedan men har inte velat använda den då jag tycker den är för ljus.

får nog traska ner och ta lite biler på den så kan jag ju visa upp.

Satu skrev 2008-05-24 08:32:42 följande:
    Det låter konstigt tycker jag, är den ny? Min är KNALLröd (finns bilder i bildtråden) köpt fr Babytrader i vår.
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

har just nu grå bas och svart topp (tråkigt enl många, jag vet. Men barnvagnsmobil och vbäska piffar upp   ) Ska köpa parasoll och kan inte bestämma vilken färg jag ska ha. Svart eller röd, eller kanske grön?

thj: har ni några av dessa färger¨på lager?

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

tack snälla thj! 

thj skrev 2008-05-31 08:26:49 följande:
    svart och röd finns osäker på grön men tror den finns med.krammizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

någon som haft "bromsproblem"?

bromsen tar inte riktigt på vänster sida. det hjulet beger sig iväg trots att vagnen är låst. jag har dragit åt bromsen dit den ska så jag har inte missat ett snäpp ....

♥ nu är hon här ♥
  • imsa

definitivt en svart bas. det hade varit assnyggt till limegröntopp. eller varför inte färdigsydda sufflor med en färg inne och en ute som man kanske skulle kunna vända (hur snyggt det nu skulle bli med sömmarna för plastbågarna)....

thj skrev 2008-06-01 21:58:59 följande:
    Oh du Jag inboxar dig min nu min vänhar viktig info
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    imsa skrev 2008-06-01 00:43:25 följande:
    någon som haft "bromsproblem"?bromsen tar inte riktigt på vänster sida. det hjulet beger sig iväg trots att vagnen är låst. jag har dragit åt bromsen dit den ska så jag har inte missat ett snäpp ....
    kristella1 skrev 2008-06-01 01:32:02 följande:
    Har precis samma problem. Skit jobbigt på bussen innan man hunnit spänna fast vagnen eller ifall det inte finns spännen..
    jo jag har precis upptäckt att man kan ta buss och tåg väldigt smidigt med camen så det gör att jag blir lite rörligare. och då pajjar (!!!) bromsen.

visserligen är chassit reklamerat till bonti (som återigen lovar saker men inte håller det, vad är det då för mening med att säga ngt??) men då för handtaget som först började släppa på höger sida men som nu beger sig i väg på vänster sida också!

så hur säker är man nu med en trasig broms och ett handtag som släpper?

har ni några tips ang bromsen?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

skulle behöva hjälp med att  välja färg på parasoll. har grå bas med svart och rött topptyg i canvas.

väljer mellan rött, svart eller grått parasoll just nu. vilket skulle ni ha tagit?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

samma gjorde bonti. har inte fått göra något test och jag ska hämta det nya snart och lämna mitt gamla.

thj skrev 2008-06-03 23:03:03 följande:
    Okej!Låter märkligt,men kan ju inte veta till 100%.Det vi gör är att ta kundens:Namnserialnrinköpsdatummailar eller ringer service på bugaboo.Sen mailar de tillbax att kunde får ett nytt chassi och att det förväntas ta ca 2-3v..De är alltid mkt vänliga och tillmötesgående på bugabooNatali på bugaboo är en riktig Pärla fixar och donar och finns alltid till hands..Vi har aldrig hört talas om detta test..Kramizz
    ♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13