Bugaboo tråden nr 13
tack! jag trodde det, men babyproffsen här i stan sa att det inte fanns! dåligt att yttra sig så när man inte vet tycker jag...
![]()
tack! jag trodde det, men babyproffsen här i stan sa att det inte fanns! dåligt att yttra sig så när man inte vet tycker jag...
![]()
har bb egna filtar?
okej... vill ha både ett svart och ett rött, svårt att bestämma mig ![]()
man lär sig något nytt varje dag ![]()
vi använder liggdelen fortf. vet inte när vi byter till sittdelen. men i liggdelen har vi plockat bort åkpåsen (hade en lodger bunker). Ett tag fick hon ligga i den öppen med tunn filt på sig men hon blev alldeles för varm så vi kör bara filt. Visserligen får man stanna var och varannan meter för hon sparkar av sig filten. hehe.
hur gör ni andra med liggdel så här års?
uv-skydd, hiss eller diss?
hrm...har idag införskaffat ett...låter som om jag borde låta det ligga i frp och lämna tillbaka?
bättre med parasoll?
jag har köpt en röd toppklädsel och jag tycker den är väldigt lljusröd. ska den inte vara så där härligt knallig röd?
har tittat i bildgalleriet och där ser de röda jag sett väldigt röda ut i jämförelse med den jag har.
finns det olika röda?
och så är "hållarna" som man drar upp blixtlåset med annorlunda jämfört med de andra toppklädslarna jag har. ska det vara olika?
och förresten...dom fina sittdynornami har, vart hittar man sådana?
jag kanske bara inbillar mig...men jag uppfattar andras som mörkare röd och min som väldigt ljus.
köpte den för några månader sedan men har inte velat använda den då jag tycker den är för ljus.
får nog traska ner och ta lite biler på den så kan jag ju visa upp.
har just nu grå bas och svart topp (tråkigt enl många, jag vet. Men barnvagnsmobil och vbäska piffar upp
) Ska köpa parasoll och kan inte bestämma vilken färg jag ska ha. Svart eller röd, eller kanske grön?
thj: har ni några av dessa färger¨på lager?
tack snälla thj! ![]()
någon som haft "bromsproblem"?
bromsen tar inte riktigt på vänster sida. det hjulet beger sig iväg trots att vagnen är låst. jag har dragit åt bromsen dit den ska så jag har inte missat ett snäpp ....
definitivt en svart bas. det hade varit assnyggt till limegröntopp. eller varför inte färdigsydda sufflor med en färg inne och en ute som man kanske skulle kunna vända (hur snyggt det nu skulle bli med sömmarna för plastbågarna)....
skulle behöva hjälp med att välja färg på parasoll. har grå bas med svart och rött topptyg i canvas.
samma gjorde bonti. har inte fått göra något test och jag ska hämta det nya snart och lämna mitt gamla.