• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmizgullet

parkerar in...

♥♥Mami till två prinsessor♥♥
  • Finasteunge

Va i hagsätra ida åå jag är helt kär i vagnen nu. =D blir å sälja vagnen ja har nu.. blir i alla fall en sand/brun såå snygg =D

Jesper 070816
  • Hannnas
    Finasteunge skrev 2008-03-05 19:16:47 följande:
    Va i hagsätra ida åå jag är helt kär i vagnen nu. =D blir å sälja vagnen ja har nu.. blir i alla fall en sand/brun såå snygg =D
    Kuul o du såg kanske att varukorgen är svart undertill, och har ett material som är superlätt att torka av tänkte på det när vi pratade om sandbasen igår
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Minipumpan

Vad innebär bytesmaillistan?
    *nyfiken nu när man blivit med Bugga*

• Finasteunge
    Hannnas skrev 2008-03-05 19:18:34 följande:
    Kuul o du såg kanske att varukorgen är svart undertill, och har ett material som är superlätt att torka av tänkte på det när vi pratade om sandbasen igår
    Ja jag såg det. :D Och hon i butingen sa att man bara kunde gå förbi en bensin station me och ta deras slang och spola av =D skit skönt ju =D
    Jesper 070816
  • jule

när kan man börja använda sittdel? sonen börjar bli lite missnöjd m att ligga i vagn när han e vaken, verkar som om han vill se mer... han e 4 mån på lördag
    vet att frågan varit uppe förut men orkar inte gå igenom alla inlägg i gamla tråden...

• modestyclara
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-05 10:54:00 följande:
    Nån som vet OM/HUR "Kiddy Board" ståbräda passar på Buggan?
    FunkR UTMÄRKT!
  • modestyclara
    jule skrev 2008-03-05 19:28:07 följande:
    när kan man börja använda sittdel? sonen börjar bli lite missnöjd m att ligga i vagn när han e vaken, verkar som om han vill se mer... han e 4 mån på lördagvet att frågan varit uppe förut men orkar inte gå igenom alla inlägg i gamla tråden...
    Jag har börjat med sittdel runt fyra månader med båda mina barn. De är sittare båda två och har aldrig gillat det där med att ligga på golvet eller i vagnen du märker ju om han verkar missnöjd då är det ju bara att byta tillbaka...
  • modestyclara
    SoFo89 skrev 2008-03-05 18:38:30 följande:
    Åhh jag blir galen!Nu har både jag och min mamma försökt att sätta på dom där ringarna på piggarna till sittdelen. Trots att vi båda hänger på ramen och det känns som att den ska gå av så fattas det fortfarande en centimeter innan den går på. Sittplattan är inte nertryckt, vad gör vi för fel?
    Det kan vara grymt svårt. Men det låter som ni gör rätt. knä i ramen när den står på högkant och så dra utav bara katten...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13