• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JeaW

Hej! Jag har en ny Bugaboo Cameleon med det "gamla" chassit...får dock inte parkeringsbromsen att fungera. Någon som kan hjälpa eller någon som vet om de brukar strula? Jag har försökt att skruva på den där skruven som det står att man ska göra i instruktionsboken men inget händer. Själva bromsen fastnar liksom inte i låst läge...
    Någon som kan hjälpa eller är det fel på bromsen...??

• mallan brallan

bellaaahh: Geckon har faktiskt en fantastiskt snygg sommarsuflett i SILVER!
    Enda anledningen till att ja skulle köpa en sån!

• Hannnas
    jule skrev 2008-03-05 19:28:07 följande:
    när kan man börja använda sittdel? sonen börjar bli lite missnöjd m att ligga i vagn när han e vaken, verkar som om han vill se mer... han e 4 mån på lördagvet att frågan varit uppe förut men orkar inte gå igenom alla inlägg i gamla tråden...
    Vi började redan vid 2 månader, vår son är oxå en "sittare" och enl BVC går det utmärkt att börja så tidigt med bugaboon
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • miiillan

puffar för min fråga igen angående hur mycket tyg som behövs till en suflett?

längtar till våren!!!
  • jule

modestyclara å Hannnnah - ok d låter ju som att d e ok då, testa skadar ju inte i värsta fall byter jag tillbaka, va mest rädd för att ryggen skulle belastas fel... men som sagt d e en kille som e väldigt nyfiken på världen å som har varit stabil i nacken mer el mindre sen han föddes, vila på axeln å gosa e inte hans melodi alls...

• Bellahhh
    mallan brallan skrev 2008-03-05 20:08:31 följande:
    bellaaahh: Geckon har faktiskt en fantastiskt snygg sommarsuflett i SILVER! Enda anledningen till att ja skulle köpa en sån!
    Asså? Bara silver elle? Gött så man har nåt att byta med ;P
    Min familj är finast
  • willezmamma

Nu har jag oxå fått min nya bugga... det blev en ny Cameleon i denim från babytrader tillslut efter lite tjat Glad så nu kan jag med börja hänga här!!!

• Hannnas
    jule skrev 2008-03-05 20:22:07 följande:
    modestyclara å Hannnnah - ok d låter ju som att d e ok då, testa skadar ju inte i värsta fall byter jag tillbaka, va mest rädd för att ryggen skulle belastas fel... men som sagt d e en kille som e väldigt nyfiken på världen å som har varit stabil i nacken mer el mindre sen han föddes, vila på axeln å gosa e inte hans melodi alls...
    så länge du inte använder det fulla sittläget än, ja inte innan han börjar sitta själv iaf så är det ingen fara för ryggen och om han skulle besväras av det så talar han om det
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Skumboll
    jaj86 skrev 2008-03-05 20:18:19 följande:
    puffar för min fråga igen angående hur mycket tyg som behövs till en suflett?
    Cirkus 1½ meter för en dubbel. Blev ju lite spillbitar så man kan säkert klara sig på mindre...och typ 4 meter kantband.
  • jule

Hannnnah - ja jag tänkte mest på liggandes å halvsittandes helt upprätt känns väldigt upprätt så här tidigt... va mer att kunna ha möjligheten att vinkla upp honom lite när han e vaken vilket han e oftare å oftare i vagnen numer...

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13