• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mallan brallan

I am dying to see en bugaboo tunga!

Jag har kanske löst mysteriet, ja å frun har "nya" been. Alltså gjorda efter årsskiftet.
    Mollan å Jule har från förra året. Men, varför göra ändringar utan å säga nåt?!

• mallan brallan

mollan: åh fan! Men du, sitter det inte ett  band mellan dom två "tungorna" under sitsen da?
    För så har jag...

• Kajsan

Jag hajjar inte skillnaden! Jag vill ju kolla på min vagn och se vems min ar lik

• mallan brallan

Okej okej, då måste det vara såhär!
    Folk har typ irriterad sig på små-detaljer på Beet och då har Bugaboo helt sonika gjort om det! Eller vad tror ni??

mollan nu skrev 2008-05-27 21:10:46 följande:
    nix...nu måste jag natta the kid.
  • madebyinferno
    titti76 skrev 2008-05-27 20:17:26 följande:
    aha, kan ju testa med detta som ändå ska bytas ut.Varför ska du få nytt chassi? Tycker att det har varit många reklamationer på chassin nu, alla försäljare säger att det knappt är några reklamationer på BB.
    Mitt handtag glider också trodde jag var besparad det felet men en dag så hade den glidit rejält av bara en mindre backe utanför huset
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Finasteunge

Hallå alla!!

Jag har suttit och funderat ett par dagar nu på vilken färj ja ska ha på sommar suffleten..
    Jag har sand bas och brun topp. Men det bruna sommar suffleten skulle ju inte komma ut för än i juli om ja inte mins fel lr??
    Så funderar på röd i stället?? Är det snyggt till sand bas?? nån som har en kombon??

Jesper 070816
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-27 21:11:38 följande:
    Jag hajjar inte skillnaden! Jag vill ju kolla på min vagn och se vems min ar lik
    haha! men nu måste du ju se skillnaden? Kolla mollans bild innan den med "tungan" då ser du direkt..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • jule

mallan brallan skrev 2008-05-27 21:12:09 följande:

Okej okej, då måste det vara såhär!Folk har typ irriterad sig på små-detaljer på Beet och då har Bugaboo helt sonika gjort om det! Eller vad tror ni??
    tror som du men d hade ju varir trevligt om man vetat d från början... köpte ju min i feb 08 å hade ju gärna haft den förbättrade versionen
  • madebyinferno

Har en Bee som är inköpt i sverige och är tillverkad oktober 2007 - har inget band mellan tungorna

Har flyttat selen så den går mellan ryggtyget och sidoflärparna fattade ni det där?

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13