• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • mollan nu

mallan brallan: jag har flyttat på bältet på min bee nu enl. din instruktion dock utan hålen du hittade för dom har jag inte. 
    Men vet du vad, min och din vagn ser inte lika dana ut. "vingarna" på sidan av vagnen skiljer dem åt. Jag har en söm sydd längst med den böjda kanten medans dina går utåt.  Hur länge har du haft din vagn? Eller kanske för jag har en vagn köpt i usa den ser ut så?

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • titti76
    Kajsan skrev 2008-05-27 19:53:17 följande:
    Så!Nu har jag fotat dottern (2.5 år, 96 cm lång) i Bee, UJ och Cam, så man kan jämföra.Hon ser förvuxen ut i Been och kan inte röra sig.Om ni undrar vad hon har på sig så är det INTE jag som klätt henne, det har hon gjort själv.Det är en grön solskyddsdräkt som är utochin utanpå kläderna
    vilken vagn tycker du är bäst då? Eller använder du dem till olika barn?
    - nöjd med två? -
  • mallan brallan

mollan nu: Ja! Jule sa oxå att hennes såg annorlunda ut...
    Jag köpte min (sonens) vagn på Familjetorget här i e´stockholmo
    för några dagar sedan! Byggd januari -08 har jag för mig att det stod.

• mallan brallan

Exakt den outfiten hade jag på mig igår!

Så!Nu har jag fotat dottern (2.5 år, 96 cm lång) i Bee, UJ och Cam, så man kan jämföra.Hon ser förvuxen ut i Been och kan inte röra sig.Om ni undrar vad hon har på sig så är det INTE jag som klätt henne, det har hon gjort själv.Det är en grön solskyddsdräkt som är utochin utanpå kläderna
  • mollan nu
    mallan brallan skrev 2008-05-27 20:25:23 följande:
    mollan nu: Ja! Jule sa oxå att hennes såg annorlunda ut...Jag köpte min (sonens) vagn på Familjetorget här i e´stockholmo för några dagar sedan! Byggd januari -08 har jag för mig att det stod.
    mysko....
    kankse en förbättring man kommit på. Allt bättre är bra
    Min är tillverkad sep 07 och köpt för 2 månader sen i usa.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Fru Indosaurie
    mollan nu: Ja! Jule sa oxå att hennes såg annorlunda ut...Jag köpte min (sonens) vagn på Familjetorget här i e´stockholmo för några dagar sedan! Byggd januari -08 har jag för mig att det stod.
    Jag tycker att min vagn ser ut som din, kan verkligen inte förstå mollans förklaring (kan hända att jag är lite förvirrad också men Cool ). Min är också tillverkad i januari 2008
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • jule

ah då va d inte bara jag som hade denan typ av vagn då ... men var ser man vart vagnen e tillverkad? ska gensat kolla min oxå men jag köpte min från kidz...
  • Kungsängsliljan

Hej!

Rådfrågar er experter!
    Är det någon som vet om sittdelsbasen kan tvättas i maskin? Trodde allt gick att tvätta men det är ju några plastskenor i ryggen och jag antar de blir lite förstörda av att tvättas i maskinen, eller???

Hoppas någon som vet är online

• Moa38
    je, den ser ju onekligen trång ut till min besvikelse och till min makes lycka:-
    )
    tack för bilderna!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13