• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    HaltaLotta skrev 2008-03-24 17:15:15 följande:
    Så.... vart köper man Bee´n billigast egentligen? I sverige?  Utomlands? nätet? Är såååå sugen på en, synd den är lite väl dyr....
    Från babytrader, den blir billig om man köper tillbehör så man kommer över 6oo euro och sen betalar i dollar
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-03-24 19:30:38 följande:
    Man sparar inget (200 kr har jag för mig ngn skrev) på att köpa Bee från utlandet (på nätet) om man inte åker till USA personligen då kommer man undan typ 1200 billigare pga dollarns låga kurs.I Sverige kostar vagnen 4800 överallt.
    En Bee med graco adapter och Babynest får man för 4800 från babytarader,då tjänar man ju en del
  • Kajsan

Och som sagt, just idag har man ju 10% på den från gucce, det blir ju ivarjefall en 500 billigare

• MGn

mallan brallan skrev 2008-03-24 20:11:42 följande:

Asfaltsblomma å MGn, VAAAD heter den där färgen?? Den va ju hur söt som helst?www.blocket.se/vi/15658384.htm
    Klarblå!? kanske...jag köpte den via kidzshop o jag tror den hette klarblå där...den är ljuvlig!!!
  • Finasteunge

hallu..

måste bara kolla. ska åka komenalt å köpa bugaboo snart så fort ja fått min nuvarande vagn såld.
    Är det någe stora grejer man får me eller får allt plats i varukorgen?

Jesper 070816
  • mallan brallan

MGn, åfan... Trodde den va mer kobolt liksom, klarblå! Den där e ju sjukt fin. "nya" blå med andra ord?

• rackar2

Hjälp!! Vi väntar vårt tredje barn i augusti. Jag är helt barnvagnstokig men nu kan jag inte bestämma mig alls för vad vi ska ha för vagn den här gången. Näst yngsta grabben kommer att vara nästan 3 när bebisen kommer. Jag vet att det fungerar med ståbräda på Bugaboo så det är ju bra! Ett "problem" är att jag brukar tröttna så fort på mina vagnar, gissa om maken är less nu?Vi bor i en liten ort så det blir promenader på grusvägar ibland men inte så ofta. Men vi åker också en del tåg. Vet att den blir liten ihopfälld. Har varit på en affär och provdragit. Tycker den är jättesnygg men ändå kan jag inte bestämma mig...

UJ har vi haft tidigare och varit supernöjda med! Aldrig något strul med handtag som hoppar ur led (eller vad det nu gör på de nya chassina?)

Usch, långt och svamligt blev det...

• Kajsan

Stort problem som håller mig uppe på natten
    Råd önskas!

Camen får inte plats i vår hiss, men jag ÄLSKAR den.
    Den är i proincip ny, har använt den 3 gånger ute.
    Kan egentligen inte ens tänka tanken att göra mig av med min pärla..

Bee skulle vara perfekt, den går in i vår hiss, och med babynest och ståbräda skulle den funka utmärkt att hämta på dagis och så.

Dubbelvagn behövs, funderar på en Maclaren twin.

Men jag kan ju inte ha alla tre!
    Skulle behöva sälja camen om jag ska köpa de två andra.
    Men då har jag liksom två vagnar med sulkyhjul, det känns inte riktigt bra med tanke på långpromenader ets.
    Vad skulle ni göra?

• Jimps

Är det någon som har kört mkt på grusvägar och dylikt med camen? Vi har hund så det kommer nog bli en del promenader på lite ojämt underlag. Vi har tänkt köpa till terränghjulen men undrar om vagnen blir väldigt stötig då eftersom fjädringen sitter helt i hjulen.

• Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-03-24 20:45:45 följande:
    MGn, åfan... Trodde den va mer kobolt liksom, klarblå! Den där e ju sjukt fin. "nya" blå med andra ord?
    Japp, nya blå. Men så turkos som på bilden är den inte i verkligheten tycker jag. Mer som den gamla blå basen, skiljer något lite bara. Men den är fin!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13