• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Liinda83
    Höst06 skrev 2008-03-22 22:28:45 följande:
    Nu är detta absolut ingen annons bara en fråga!!!!Tror ni att det är svårt att sälja en Cameleon köpt 06, med grå bas och offwhite top för 5900??Har en hemasydd extraklädsel och extra swivelhjul som också kan medfölja, tror ni det är lönt?Ska inte sälja den nu utan vill bara höra om ni tror det blir svårt när jag väl bestämmer mig???Glad Påsk!
    Nej det tror jag inte blir något problem, det är väl däromkring priset ligger??
  • thj
    Höst06 skrev 2008-03-22 22:28:45 följande:
    Nu är detta absolut ingen annons bara en fråga!!!!Tror ni att det är svårt att sälja en Cameleon köpt 06, med grå bas och offwhite top för 5900??Har en hemasydd extraklädsel och extra swivelhjul som också kan medfölja, tror ni det är lönt?Ska inte sälja den nu utan vill bara höra om ni tror det blir svårt när jag väl bestämmer mig???Glad Påsk!
    Det är ett bra pris tror jag
    Sålde min med endast sittdel blåbas/bllå fleece topp+svart sommarsufett
    Jag fick 5800:-

Kramizz
  • AsfaltsBlomma

Såg att någon frågade här innan men har inte sett något svar så jag frågar igen.
    Någon som har bild på röd bas och den nya rosa sufletten? Är den kanske lite för cerise så att det inte blir någon snygg kombination?

• Fröken Småland
    AsfaltsBlomma skrev 2008-03-23 17:16:20 följande:
    Såg att någon frågade här innan men har inte sett något svar så jag frågar igen.Någon som har bild på röd bas och den nya rosa sufletten? Är den kanske lite för cerise så att det inte blir någon snygg kombination?
    Jag kan inte minnas att jag sett den kombon. Den är säkert riktigt snygg, även om jag personligen föredrar den gamla rosa.
  • MiAmor
    AsfaltsBlomma skrev 2008-03-23 17:16:20 följande:
    Såg att någon frågade här innan men har inte sett något svar så jag frågar igen.Någon som har bild på röd bas och den nya rosa sufletten? Är den kanske lite för cerise så att det inte blir någon snygg kombination?
    jag tycker det blir väldigt skarpt. Rosan är väldigt starkt rosa. Jag tycker den gamla rosa passar bättre till rött. Men det är ju min åsikt, du kanske tycker jättemkt om det!
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Agronom

VI väntar vårat andra barn och jag är i upplösningstillstånd (om jag överdriver lite...) för nu måste vi ju köpa syskonvagn och sälja vår Bugaboo.... Vårt äldsta barn kommer vara 1 år och 10 mån när bäsen kommer så hon är för liten att gå brevid eller åka på bräda....SUCK!!!!

Har iinte Bugaboo någon syskonvagn än?

• TjorveniSkåne

Men varför sälja- om några månader kommer du villja ha bugaboo och ståbräda? Det finns ingen garanti för att det stora syskonet tycker om att sitta i syskonvagn!

• Agronom

Jo men om det inte blir så att hon hellre vill gå så kan jag ju inte bära henne och samtidigt köra bäsen i vagnen...Usch vet inte hur vi ska göra men jag kan väl inte planera detta nu utan får avvakta och se hur stora tjejen är när bäsen kommer.

• AsfaltsBlomma
    mamma2003 skrev 2008-03-23 17:43:12 följande:
    Jag kan inte minnas att jag sett den kombon. Den är säkert riktigt snygg, även om jag personligen föredrar den gamla rosa.
    [/citat]
    MiAmor skrev 2008-03-23 17:45:43 följande:
    [citat]
    jag tycker det blir väldigt skarpt. Rosan är väldigt starkt rosa. Jag tycker den gamla rosa passar bättre till rött. Men det är ju min åsikt, du kanske tycker jättemkt om det!
    Jag har bara sett den nya rosa på bild men kan tänka mig att det blir en ganska skarp kombination. Hmm, håller mig nog till den gamla rosa ändå.
  • Fröken Småland
    Agronom skrev 2008-03-23 21:13:25 följande:
    Jo men om det inte blir så att hon hellre vill gå så kan jag ju inte bära henne och samtidigt köra bäsen i vagnen...Usch vet inte hur vi ska göra men jag kan väl inte planera detta nu utan får avvakta och se hur stora tjejen är när bäsen kommer.
    Nej, men du kan bära bebisen och låta storasyster åka vagn när ni är ute tillsammans . Bärsjal som komplement till Buggan är oslagbart. Helst fixa en ram till och ha en liggdel och en sittdel färdig, bara att skifta. Så har du två kombinationer: liten i sjal, stor i vagn eller liten i vagn och stor på bräda. Voilà! *muttrar att Bugaboo ändå borde fixa en syskonvagn*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13