• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Rödklint

Här finns många bugaboo-kunniga människor så jag hoppar in med en fråga Funderar över om det är en bra idé att köpa uv-skyddet till vår bugaboo gecko? Ger det något skydd?

• MGn

Om det skulle hända vagnen något och jag inte har någon garantisedel kvar, räcker det emd chassinummret då?

• jule

thj- har inboxat dig igen, undrar över en grej...

• thj
    MGn skrev 2008-03-24 22:56:39 följande:
    Om det skulle hända vagnen något och jag inte har någon garantisedel kvar, räcker det emd chassinummret då?
    Japp det räcker
    Kramizz
    jule skrev 2008-03-24 23:00:56 följande:
    thj- har inboxat dig igen, undrar över en grej...
    Svara just dig
  • Kippie

Hej!
    ny i tråden, har en cam men funderar på att införskaffa en Bee till i sommar + för att sambon hatar Camen (inte för att den är dålig att köra eller så) han tycker den är jobbig att fälla ihop ut o in i bilen..
    tänkte att Bee skulle passa honom perfekt då
    (och mig som gillar nya vagnar )

Tänkte då köpa den antingen på semestern i tyskland eller i Usa..
    blir alltså ingen frakt kostnad..

men undrar lite om nån vet vad priset hamnar på?
    är det värt att köpa den utomlands (me tanke på om den går sönder eller så)?

Är det någon som haft problem än sålänge med sin Bee?

Tack på förhand : )

• milizza

Nån mer än jag som tycker att regnskyddet till cameleon är rätt värdelöst? Måste finnas bättre.

• Fröken Småland
    milizza skrev 2008-03-24 23:24:18 följande:
    Nån mer än jag som tycker att regnskyddet till cameleon är rätt värdelöst? Måste finnas bättre.
    Ja, skojar du, en ICA-kasse är bättre tycker jag. Men de flesta verkar gilla det . Jag har ett vanligt från Tullsa som funkar finfint.
    MGn skrev 2008-03-24 21:31:47 följande:
    Någon här som har testat Olmitos ståbräda till vagnen? Det skulle ju vara perfekt om den passade. För det är lite där som vagnen sviker oss tycker jag, att dottern inte kan vila genom att sitta på fotstödet som man kan på vanliga traditionella vagnar.
    Den såg ju superläcker ut. Hoppas någon har möjlighet att kolla om den funkar på Buggan.
  • S a C
    mamma2003 skrev 2008-03-25 07:06:51 följande:
    Kolla på den här bilden, ett sånt "filter" eller vad man skall kalla den hade inte jag till min Cameleon. Är det original?  Inte min annons såklart.www.tradera.com/_Bugaboo_liggdelsbas__Fint_sk...
    Det filtret sitter tillsammans med madrassen inuti madrasskyddet. Jag fick med det.
  • Senap
    MGn skrev 2008-03-24 21:31:47 följande:
    Någon här som har testat Olmitos ståbräda till vagnen? Det skulle ju vara perfekt om den passade. För det är lite där som vagnen sviker oss tycker jag, att dottern inte kan vila genom att sitta på fotstödet som man kan på vanliga traditionella vagnar.
    Bara en parantes men viktigt - barn ska aldrig sitta på fotstödet till vagnen. De är inte gjorda för det utan kan brista. Varje år sker ganska allvarliga olyckor pga av syskon som faller och kläms och blir pågågna/påkörda när stödet brister.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13