• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Finasteunge

Ska snart införskaffa mig en bugga och undrar det där med styret att det vikar när man går. är det nått man tänker på lr är det nån som stört sig på det?

Jesper 070816
  • mollan nu

många undrar över glappet i handtaget. Står väl i bloggen?

Grattis till valet av en supervagn!
    Det ska var så, det är en del av fjädringen. Hade handtaget varit stumt hade man nog stört sig på det. Man hade känt var enda sten på backen tror jag.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Jimps

Ni som har en cam. Kör ni mest på asfalt eller är det många som kör på typ grusvägar oxå?

• Finasteunge
    mollan nu skrev 2008-03-25 20:53:25 följande:
    många undrar över glappet i handtaget. Står väl i bloggen?Grattis till valet av en supervagn! Det ska var så, det är en del av fjädringen. Hade handtaget varit stumt hade man nog stört sig på det. Man hade känt var enda sten på backen tror jag.
    Tack..
    ja var och tittade på den i helgen i heron city vart helt såld sonen satt som en prins i den =D Sambon tyckte att den va snygg me. =D
    Och skön att köra.
    Jesper 070816
  • mallan brallan

mogen: Nej, vi som äger Bugaboos kör enbart på asfalt. Grusvägar existerar inte i våra posh:a liv!

• lillebror ja

Tänkte sälja min bugga och undra om ni kan det där med garantin??? Vagnen är reg på mitt namn. Kan nästa köpare ta över garantin då? Jag har läst någonstans att man kan maila bugaboo så gör de ett nytt reg-byte? Vet ni något om detta?
    Min vagn är endast ett par veckor gammal!

• mallan brallan

lillebror ja: I allmänhet så fungerar det som så här i Sverige att garantin enbart gäller ursprungsköparen så jag tvivlar på att man kan överföra ägandet, men du kan maila Bugaboos svenska agent och fråga!

• Preciouss

Millionstars

Jag reggade mig som ny kund hos babytrader för att köpa vagnen. Fick ett välkomst mejl till min adress, men ingen kupongkod eller så.
    Hur gick det till för dig?

• Micjah

Jag fick ett välkomstmail med rabattkod...som jag förstått det gäller det endast när man handlar i euro.
    Koden jag fick va 606YE6.. testa att skriva in den o se om den funkar..

• Kajsan
    Micjah skrev 2008-03-25 21:38:58 följande:
    Jag fick ett välkomstmail med rabattkod...som jag förstått det gäller det endast när man handlar i euro.Koden jag fick va 606YE6.. testa att skriva in den o se om den funkar..
    Koden är personlig, om nån annan använder din kod så har du ingen sen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13