Inlägg från: supermami |Visa alla inlägg
  • supermami

Bugaboo tråden nr 13

nu sag jag............ tack

• supermami

hmmm, som jag minns =) svart med lill killen (1:a resan) men far packa latt och kopa mkt, hehe.

• supermami

pa min bee sa laser sig bada, den enda jag inte tycker om ar att framhjulen rullar vidare.
    Tycker den ar trog, svart att fa ihop och falla ut.

• supermami

har inte provat framatvand? Ar radd att vi ska slita sonder vagnen, men den maste vall vara talig?

Tjejen i affaren dar vi hamta och killen min vecklade ut den forst och missade det grona strecket pa ena sidan. Och vi satte varan lille dar..... tur att man ar med =)

• supermami

kan man olja been pa ngt satt? om den fortsatter och ar trog?

• supermami

jule: tycker att dom som saljer bade veta lite:/
    Vad har du farg pa din?

• supermami

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:13:10 följande:

Tror inte vi behöver vara oroliga för att våra bin är tröga när de är nya, även en försäljare jag fick den demad av sa att de är så i början. Och personligen tycker jag det är bra, för då känns det som att risken är mindre att den börjar "glappa" o så sen.
    da ar det tur att min ar trog, for jag har tankt att ha min en lang tid bara alskar den, ar sa lattkord.

jule- later logiskt.... ahhh, ville oxa ha svart, men det skulle droja sa lange.
  • supermami

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:29:27 följande:

Supermami - vad har du för färg nu?
    bla, grymt fin och passar bra till sommaren, men ville ha svart for att kunna lagga in ett fint innertyg.
  • supermami

Airy fairy skrev 2008-04-05 00:11:01 följande:

Vet ni om madrassen som kommer med bugaboon ar lamplig for spadbarn att sova i istallet for sang? Funderar pa att ev. skippa spjalsangen nagra manader om den ar det.
    min sov ocksa dar i borjan, tror inte det kan vara daligt eftersom dom kan ligga dar nar man ar ute och gar???
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13