Inlägg från: supermami |Visa alla inlägg
  • supermami

Bugaboo tråden nr 13

Svar på #5436
    supermami skrev 2008-04-22 23:46:53 följande:
    En fraga, hur ser man viket ar vagnen ar tillverkad? Och vad har det for betydelse?Ska salja min gecko med transport bag for 500 euro??? ar det mkt? det prutas ju alltid =)ops, vart visst mer an 1 fraga.
    *puffar*
  • supermami

kopte en bee for knappt en manad sen och idag testade jag geckon igen...... hehe, vi har lagt undan bee. och vi som bestallt vaska och sommarsufflet. det far bli rese och augustivagn =)

• supermami

En snabb fraga.....
    kan man anvanda cams varukorg till geckon? och gar den att kopa los?

• supermami

Behover smakrad! nu nar jag anvander mig av min gecko igen sa ska jag forsoka mig pa att sy lite :/ vilka farger tycker ni man an blanda med det grona????

• supermami

Tjejer, hur ar skillnaden pa geckon och camen i ramen??? Vet att cam ar langre, men ar den bredare?

• supermami
    Svar på #5972
    Ska till sverige om ngr veckor, dar maste vall min Bee bli bra som en resevagn? =)

Vad tyckte du var krangligt?
  • supermami
    supermami skrev 2008-04-28 02:28:09 följande:
    Tjejer, hur ar skillnaden pa geckon och camen i ramen??? Vet att cam ar langre, men ar den bredare?
    puffar for mitt inlagg =)
  • supermami
    Lottetottan skrev 2008-04-28 18:27:57 följande:
    Nu tjatar jag vidare om sommarsuflett i silver till camen... Alltså, på den här bilden tycker jag allt det ser ut som att det är en silversuflett på en cam i bakgrunden, eller?! Och så ser alla bilderna ut på sommarsufletterna, på t.ex. Kidzshop... Varför finns det alltid en silvrig topp i bakgrunden om den inte finns att köpa?
    ar dom inte gra/silvriga? och det ar vall en gecko?
    gecko och bee har ju silvrig.
  • supermami

ok fragar igen.... ramen pa geckon och cam ar do lika breda?

• supermami

titti76: funderar ocksa pa om jag ska salja bee eller inte????

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13