Inlägg från: supermami |Visa alla inlägg
  • supermami

Bugaboo tråden nr 13

Airy fairy skrev 2008-04-05 00:39:20 följande:

Sant,Hade bara last nagonstans att madrasser som anvands i barnsangar borde vara av en viss tjocklek och kvalitet sa var inte saker pa om den som foljde med cammen var avsedd for "dygnet-runt" bruk....
    kan handa att det ar sa? men min ville antingen sova i vagnen eller med mig. jag personligen tror inte att det ar daligt, vad gor man om dom inte vill sova? jag tror att det kanske ar for stort i sangen och vagnen kanns mindre (sa som dom ar vana vid).
  • supermami

Airy fairy skrev 2008-04-05 00:55:00 följande:

Hade sa gjarna haft honom med mig. Fast bor utomlands och guidelinerna for SIDS ar stenharda har. Inga barn i sangen.
    tycker heller inte om det, ar livradd att jag ska gora illa den lille.
    Sjalv bor jag i spanien och har inte hort ngt om det, utan folk fragar mer varfor han inte sover med mig =)
  • supermami

inga filtar? vad gor man om dom fryser?
    det finns ju speciella sangar for lillen sa att han ska kunna sov med dig, angrar att jag inte kopte en san.

Det rekomenderas olika i olika lander, har sager dom att jag kan ata vad jag vill och ta ett glas vin eller en ol medans jag ammar och i sverige finns det en massa riktlinjer.

• supermami

kopte ett parasoll till min gecko tva veckor innan jag kopte been, som ine passar. Men har da fatt veta att parasollen nu saljs med 2 adapter sa att det ska passa bada. Hamtade en men da ar mitt av den gamla modellen sa det gar inte att byta =(

dom flesta har verkar foredra cam/frog/gecko till sina sma? jag har satt min 3man i been utan babynest, kan vall inte vara daligt?
    Han vill inte ligga i geckon och ar inte allt fortjust i been. Vad gora?

• supermami

Videli: va fin den vart =) min kommer om en manad ungefar...

ni som har bee, hur gamla ar era sma? vet inte om jag ar nojig???? eller om han helt enkelt inte tycker om vagn?
    ar det nagon storre skillnad sittmassigt pa been och dom andra? jag menar dom ser ju trots allt olika ut =).

• supermami

hmmmm, ska testa geckos sittdel (om jag far for killen, han gjort rent den for att den ska saljas).

att han inte stormtrivs kan ju bero pa att han inte tycker om baltena??? att aka i bilen har ju fatt honom att falla en tar ocksa.

• supermami

knyttet och K: litet??? alla sager att han ar stor for 3 man. ska ju inte saga att han ar helt omojlig, vi har ju stunder som han tycker det ar roligt.... me det ar ju nar vi skojar med honom :)

ok, min viktigaste fraga..... kan val inte vara daligt att ha honom i been? Grater han sa lyfter jag ju upp honom.

• supermami

aj, sag inte sa........... gud va dalig jag ar...

stressad av mng synintryck??? men han alskar att bli buren och se allt.

Maste erkanna att jag kan inte mkt, j*a spanjorer som ger mig fel info. nu skams jag gatte mkt att jag gor allt fel for min lille =(

• supermami

Bellahhh: nog ar jag nervos alltid, men killen min tar allt med lugn. Han sager att vi har ju honom aldrig helt sittande en kort stund i lutning helt ner nar han sover, annars vill han ju bara bli buren.

• supermami

oj vet inte ens vad det ar for marken?
    vad efter man ar..... har finns det inte sa mkt bor ju bara pa en liten o. Har en babybjorn, ar det samma?
    Okej, nar han sover sa blir det nedfalld bee och vid vaken(och skrikande) sa blir det barsele eller pappas famn =)
    Kan val inte gora ngt fel da?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13