Inlägg från: supermami |Visa alla inlägg
  • supermami

Bugaboo tråden nr 13

Stargirl skrev 2008-05-09 20:50:57 följande:
    Hela europa.
    tackar
  • supermami

Hej tjejer! Visst ar det skillnad pa Cam och Bee transportvaska?

• supermami
    Lourdes skrev 2008-05-09 23:22:16 följande:
    Hur kan jag se skillnad pa dom?
    Tjejen i butiken pastod att det bara finns en sort???
  • supermami

En lite fraga.... Funderar pa att inforskaffa akpasen (kanske inte behovs just nu da vi bor i spanien ) och sa har jag tankt pa filten... men vilke farg???
    Basen ar gra och top ar i sand.

• supermami

visst ar den fin, skulle vilja ha en i varje farg

• supermami

hmmm, sitter och funderar pa solsuffleter.... bleks dom morka fargerna i solen? vill sa garna ha en i brun.

• supermami
    supermami skrev 2008-05-11 15:52:11 följande:
    hmmm, sitter och funderar pa solsuffleter.... bleks dom morka fargerna i solen? vill sa garna ha en i brun.
    Ingen som vet?
  • supermami
    Lille Mammsen skrev 2008-05-12 11:19:03 följande:
    Tror inga färger/tyger (gäller alla märken) är 100% tåliga imot solblekningar!! Jag skyddar alltid suffleletten med tex lakan/filt när man tex är på badstaranden mfl.
    Sa en brun solsufflet i canvas borde klara sig aven i spanien med en filt over
  • supermami

ar det nagon som bestallt fran neiman marcus? skulle vilja veta vad frakten ligger pa och om ngn vet nat om tullen? Tankte bestalla filten och solsufletten.

• supermami

Fru Indosaurie skrev 2008-05-16 20:37:49 följande:

du får fråga om frakten på onlinechatten, jag betalade lite över 100 dollar i frakt för cameleon, bee och lite tillbehör.tull kan du räkna ut på tullverkets kalkylatortullverket.se/sokordao/tjanster/kalkylatorn/k...
    Tackar....
    hmmm, fick en idé. Om ag skickar till en kompis i usa och sen skickar vidare till mig da maste det bli billigare??? oftast ar det ju fri fakt inom usa
  • supermami

Fru Indosaurie skrev 2008-05-16 22:29:35 följande:

japp dom har fri frakt inom usa däremot så kan du ju ändå åka på tull
    hmmmm, ville ju slippa tullen men men, kan ju alltid forsoka
  • supermami

ush va ful var det inte lite for mkt stallen med vita knappar?

har funderat nu lite pa att bestalla fran usa, filt och sommar sufflet...... jag ar saker pa att sufflett ska vara i brun, men filten??? sand elle brun??? just nu ar vagnen gra med sand top.
    Forslag, tack snalla

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13