• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    Finasteunge skrev 2008-03-05 08:33:33 följande:
    Vet inte vad vilka färjer ja ska ta. Ska ha brunt och sand i alla fall men vet inte hur.Antingen Brun/sand eller Sand/brun
    Jag skulle välja sandbas och brun topp av den anledningen att man kan få en ljus vagn på sommaren, sandbasen passar till alla topfärger, sen tror jag man tröttnar mindre på sand

Jag har sand/brun i mitt galleri, liggdelen
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Finasteunge
    Hannnas skrev 2008-03-05 08:53:55 följande:
    Jag skulle välja sandbas och brun topp av den anledningen att man kan få en ljus vagn på sommaren, sandbasen passar till alla topfärger, sen tror jag man tröttnar mindre på sand Jag har sand/brun i mitt galleri, liggdelen
    Precis det var så ja tänkte ta den :D
    Jesper 070816
  • minnan

Hallo!

Nu är jag inne på att köpa en buggaboo från usa.. Ingen som beställt därifrån? Min svägerska tar hem den. Någon som haft problem med sin cam? Är lite orolig om man skulle måsta reklamera vagnen.

Var in på bonti för nåpon dag sen o kollade på bee o cam. Gubben ville hellre ha en cam så det är ok för mig =) jag frågade personalen om de hade haft problem med vagnarna, hon sa att de första leveranserna hade något fel på höger handtagschassi? Någon som känner till ngt om detta?

Tack o hej

• Bäbbemaggen
    minnan skrev 2008-03-05 09:19:05 följande:
    Hallo!Nu är jag inne på att köpa en buggaboo från usa.. Ingen som beställt därifrån? Min svägerska tar hem den. Någon som haft problem med sin cam? Är lite orolig om man skulle måsta reklamera vagnen.Var in på bonti för nåpon dag sen o kollade på bee o cam. Gubben ville hellre ha en cam så det är ok för mig =) jag frågade personalen om de hade haft problem med vagnarna, hon sa att de första leveranserna hade något fel på höger handtagschassi? Någon som känner till ngt om detta?Tack o hej
    Problemen som varit me dom nya chassina har väl vart att snäppfästena som kommit nya ist för vingmuttrarna inte har klämt åt tillräckligt så när d blivit belastning på handtaget så har den åkt ur aningen...
    Om d nu va d hon i butiken siktade på... =)
  • miiillan
    Hannnas skrev 2008-03-05 08:53:55 följande:
    Jag skulle välja sandbas och brun topp av den anledningen att man kan få en ljus vagn på sommaren, sandbasen passar till alla topfärger, sen tror jag man tröttnar mindre på sand Jag har sand/brun i mitt galleri, liggdelen
    jag skulle med välja sandbas och bruntopp! blir nog jättesnyggt!
    längtar till våren!!!
  • S a C
    Hannnas skrev 2008-03-05 07:20:57 följande:
    Det enda jag inte gillar med buggans regnskydd är just i sittdelens fulla läge, när man har sufletten... man vill ju inte fälla ner sufletten hela vägen och ja då blir det inte så bra tycker jag...
    Om det regnar när jag går ut brukar jag "flytta bak" pinnarna ett steg i sufletten så att pinnen längst fram bara stödjer regnskyddet. Då blir det jättebra!
    ~ Nya bilder 28/2 ~
  • Såphia

Vem  var det som hade bilder på hur Bugaboons egna regnskydd sätts på på rätt sätt?

• Hannnas
    S a C skrev 2008-03-05 09:25:59 följande:
    Om det regnar när jag går ut brukar jag "flytta bak" pinnarna ett steg i sufletten så att pinnen längst fram bara stödjer regnskyddet. Då blir det jättebra!
    jo men blir det inte lite "fult" då? jag har ju aldrig sufletten maxuppfälld i fullt sittläge, man ser ju nada o drar man bak sufletten så missar man ju ett pinnsteg för regnskyddet?

Eller tänker jag helt galet? har du bild hur du sätter ihop det?

Får spana in dig på stan annars
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-03-05 07:48:48 följande:
    Men asså.. I UJ-tråden hade vi en bytes/köp&sälj Blogg det "fick" vi för FL.. Ska vi inte också ha en sån?
    Ingen som tycker något ???
    Min familj är finast
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13