• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • zarahz

Var ute å gick en sväng med nya vagnen idag å använde regnskyddet!! Måste bara säga att jag e helnöjd med det... Va lite skeptisk till det då jag läst här att så många e missnöjda men jag tyckte det va skitbra!!!

• Duntoffla
    Stargirl skrev 2008-04-09 11:53:04 följande:
    Tänk så....mycket tillbehör = du kan sälja dem och få tillbaka en hel del.Transportväska, vinterhjul och åkpåse är egentligen de bästa tillbehören. De är lätta att sälja och man får mycket för dem.
     Tack för alla tips!
  • Lille Mammsen
    Knyttet och K skrev 2008-04-09 12:01:41 följande:
    Åh, vart hittade du åkpåsen? Jag har bara sett den rosa/röda och den prickiga för halva priset, den du köpt är ju så fin. Jag är lite sugen på en till nästa vinter...barnens gruva!
  • Unna

Haha, jag har aldrig varit med om att jag varit så intresserad av ett paket!

Jag ringde posten precis som du tipsade om! Men man kunde inte lämna telefonnummer. De kommer göra ett försök att leverera vid min dörr, troligtvis imorgon. Han tyckte att det bästa jag kunde göra var att ställa upp grinden och dörren.
    Jag kommer ändå hålla utkik idag och imorgon ställer jag upp dörren så får vi hoppas att det ordnar sig så vi slipper åka och hämta det. Mitt paket väger 17,1 kg och vi har ingen bil. Det går ju att ta det på buss, men blir ju så mycket lättare om det kommer direkt till dörren!

AnniPanni skrev 2008-04-09 11:47:59 följande:
    hihi på mitt stod det :9.31 mottagarens portkod ej angiven. Paket aviseras.Mitt kolli var i Malmö igår 15.40 o åkte väl tåg/bil upp över natten för det blev inreggad i sthlm 4:17 imorse o sen utkört till Farsta sorteingscentral o inreggat där vid typ kl 8.Så någongång mellan 8-10 så åkte camen förbi utanför *s* o nu ligger den på posten företag  i Skarpnäck av alla ställen.Ett tips kan ju vara att ringa kundtjänst o ange din portkod eller mobilnr så kan de leverera den rätt på en gång
  • AnniPanni
    Unna skrev 2008-04-09 12:08:40 följande:
    Haha, jag har aldrig varit med om att jag varit så intresserad av ett paket!Jag ringde posten precis som du tipsade om! Men man kunde inte lämna telefonnummer. De kommer göra ett försök att leverera vid min dörr, troligtvis imorgon. Han tyckte att det bästa jag kunde göra var att ställa upp grinden och dörren.Jag kommer ändå hålla utkik idag och imorgon ställer jag upp dörren så får vi hoppas att det ordnar sig så vi slipper åka och hämta det. Mitt paket väger 17,1 kg och vi har ingen bil. Det går ju att ta det på buss, men blir ju så mycket lättare om det kommer direkt till dörren!
    He he klar att det går att ta på bussen men hoppas att du slipper det då!
    Jag fudnerade allvarligt på att åka o hämta det _nu_ (vill vill vill) men jag har ju två kollin på totalt 27 (!) kg, antar att den är camen i ett o transportväskan i ett o lite tillbehör till.
    Men med en 12 veckors som hatar sjalen o ingen vagn så känns så dömt att misslyckas. Får hålla mig lite till.. man är ju som ett barn på julafton
  • kirsikka

Någon som har en cam med brun bas och rosa canvastopp och vill lägga en bild i bildtråden?

• Knyttet och K
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 12:07:16 följande:
    barnens gruva!
    Ah, jag kollade där igår, men då var inte Retro Revolution nedsatt.

Då är bara frågan vilken jag vill ha. Vagnen är orange, men jag är rätt sugen på en ny klädsel. Den prickiga är ju väldigt fin också... Iofs har jag en superfin åkpåse som min mamma sydde när jag var liten, men den är lite mer hemslöjd. Den passar nog bättre i AWN-liggvagnen jag väntar på
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13