• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • AnniPanni
    Unna skrev 2008-04-09 10:58:49 följande:
    Vad var det senaste det stod om ditt paket på postens sida?Det som står om mitt paket är:9 apr kl 08:19 Malmö S, Försändelsen ankomstbehandlasVet inte om nästa steg är att de kör ut det... För i så fall kan jag öppna dörren där nere och låta den stå på glänt...
    hihi på mitt stod det :

9.31 mottagarens portkod ej angiven. Paket aviseras.

Mitt kolli var i Malmö igår 15.40 o åkte väl tåg/bil upp över natten för det blev inreggad i sthlm 4:17 imorse o sen utkört till Farsta sorteingscentral o inreggat där vid typ kl 8.

Så någongång mellan 8-10 så åkte camen förbi utanför *s* o nu ligger den på posten företag  i Skarpnäck av alla ställen.

Ett tips kan ju vara att ringa kundtjänst o ange din portkod eller mobilnr så kan de leverera den rätt på en gång
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-04-09 11:01:08 följande:
    Kööööööööööp :DEHh någon vill köpa min flångnya (så gott som) Gecko för 2000:- HAHAHAHHAA
    Galen köpare!! Beställt nu,blir en helt komplett grön klädsel!! Sol/UV suffletten+skyddet ligger i kartong här hemma nu! Tror jag fick bra pris på allt (1659 ,vet att allt detta skulle ha blivit dyrare hos Simpleworld...säkert hos fler butiker oxå!! Plånboken blev EJ gladare över att jag nu råka snubbla över en Elodies åkpåse (retro revolution)oxå för halva priset,tyckte denna kan passa bra till mina Bugaboo+UJ vagnar med alla olika klädslar jag nu har till dessa!
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-04-09 11:51:54 följande:
     OK. ja, det är ju värt att kolla.
    Tänk så....

mycket tillbehör = du kan sälja dem och få tillbaka en hel del.

Transportväska, vinterhjul och åkpåse är egentligen de bästa tillbehören. De är lätta att sälja och man får mycket för dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Knyttet och K
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 11:48:17 följande:
    Galen köpare!! Beställt nu,blir en helt komplett grön klädsel!! Sol/UV suffletten+skyddet ligger i kartong här hemma nu! Tror jag fick bra pris på allt (1659,vet att allt detta skulle ha blivit dyrare hos Simpleworld...säkert hos fler butiker oxå!! Plånboken blev EJ gladare över att jag nu råka snubbla över en Elodies åkpåse (retro revolution)oxå för halva priset,tyckte denna kan passa bra till mina Bugaboo+UJ vagnar med alla olika klädslar jag nu har till dessa!
    Åh, vart hittade du åkpåsen? Jag har bara sett den rosa/röda och den prickiga för halva priset, den du köpt är ju så fin. Jag är lite sugen på en till nästa vinter...
  • Knyttet och K

Ni som har koll på begagnatmarknaden, kan man sälja en liggdel till en Frog och vad brukar man isf få för dem? Den är helt oanvänd.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13