• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • AnniPanni
    Unna skrev 2008-04-09 10:33:23 följande:
    Åh! De kanske kommer förbi här med den?! Vi har inte heller någon portkod... Så kanske jag får hålla utkik då... Har faktiskt datorn vid fönstret ut mot grinden, kanske får jag kasta mig ut!Hur fick du veta att de varit förbi då?Det är spännande det här!
    Ja jag skulle ha dragit upp sovrumspersinnerna i morse.. då hade jag ju sett postbilen .

Kollade på postens sida o då var där en föagga om att det inte var någon portkod så jag ringde posten o kollade. Då hade de ju redan försökt leverera paketet men kört det vidare till företagscemtret en bit bort..
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 09:47:09 följande:
    Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
    Någon??????????????????

Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
  • Unna

Vad var det senaste det stod om ditt paket på postens sida?

Det som står om mitt paket är:
    9 apr kl 08:19 Malmö S, Försändelsen ankomstbehandlas

Vet inte om nästa steg är att de kör ut det... För i så fall kan jag öppna dörren där nere och låta den stå på glänt...

AnniPanni skrev 2008-04-09 10:53:12 följande:
    Ja jag skulle ha dragit upp sovrumspersinnerna i morse.. då hade jag ju sett postbilen .Kollade på postens sida o då var där en föagga om att det inte var någon portkod så jag ringde posten o kollade. Då hade de ju redan försökt leverera paketet men kört det vidare till företagscemtret en bit bort..
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2008-04-09 10:57:52 följande:
    Någon??????????????????Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
    Ja såklart....hur häftigt som helst!
    *~Bugaboo RULES~*
  • AngeliQa

Hej.
    Brukar vara här och kika runt. Speciellt i er fina bild tråd. Älskar buggor, men de är lite dyra för oss just nu. =(

Iaf har en liten fråga...ser att man på en del sidor kan köpa eller en del önskar köpa enbart chassi eller ram till bugaboo. Varför då? Bygger man sin egen eller vad är anledningen till att man enbart vill ha chassi alternativt ram?

* Kärlek stavas Z I O N *
  • Bellahhh
    Någon??????????????????Veeeelar sååååå!!! Va tycker "du" ska beställa en extra sufflett+sitts i grönt till min svarta gecko.....men ska jag beställa den gröna varukorgen oxå???????????????????
    Kööööööööööp :D

EHh någon vill köpa min flångnya (så gott som) Gecko för 2000:- HAHAHAHHAA
    Min familj är finast
  • Unna

Får väl ge mig på det här, att ventilera min åsikt! Det beror på, jag vet inte hur man byter ut på Gecko, kommer något av sitsen fortfarande vara i svart?
    I så fall tycker jag att du ska ha kvar den svarta varukorgen, så blir det lite balans bland färgerna.

• Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-04-09 10:42:57 följande:
    Hej Bugaboo-fantaster!Jag är grymt sugen på en Bugga. Har nu en väl fungerande EL. Bor på vischan så min fråga lyder:Hur funkar Buggan att köra på grusvägar? Får ju för mig att det är mer en "stadsvagn". jag vet att det finns terrängdäck men är de bra? Kan man köra på leriga vägar, djupsnö mm?tack på förhand!
     *Puffar lite *
  • thj
    Duntoffla skrev 2008-04-09 10:42:57 följande:
    Hej Bugaboo-fantaster!Jag är grymt sugen på en Bugga. Har nu en väl fungerande EL. Bor på vischan så min fråga lyder:Hur funkar Buggan att köra på grusvägar? Får ju för mig att det är mer en "stadsvagn". jag vet att det finns terrängdäck men är de bra? Kan man köra på leriga vägar, djupsnö mm?tack på förhand!
    Jag har kört min bugga i  1½ år nu på grusvägar det funkar har inga terrängdäck.
    det som kan ställa till det lite är lös mark typ sand och små sten där man sjunker ner,men tror nog det gäller alla vagnar med rörliga hjul..

Kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13