• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    mollan nu skrev 2008-04-16 09:23:35 följande:
    samma modell men olika nyans på färgen
     Är det samma material? Den gamla är mer "skrikig" färg va? Som jag vill ha den...

Finns gult förresten?
  • Duntoffla

Wiiiieee! Fick nu mitt trackingnummer på vagnen. Då måste det ju vara på väg.
    Ni som beställt från Babytrader- kunde ni söka på numret på Postens hemsida? Jag kan inte det utan ser bara på Hollands sida (fattar nada eftersom det är holländska)

• mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-04-16 09:33:50 följande:
    Wiiiieee! Fick nu mitt trackingnummer på vagnen. Då måste det ju vara på väg.Ni som beställt från Babytrader- kunde ni söka på numret på Postens hemsida? Jag kan inte det utan ser bara på Hollands sida (fattar nada eftersom det är holländska)
    jag kunde söka på dpd.com när jag beställde. Men de verkar ha gjort om hemsidan.
    Jag kunde söka på postens hemida när paketet registrerats i sverige
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-04-16 09:29:09 följande:
     Är det samma material? Den gamla är mer "skrikig" färg va? Som jag vill ha den...Finns gult förresten?
    Den gamla oranga? den är mer apelsinorange, mer gult i.
  • Duntoffla
    mollan nu skrev 2008-04-16 09:36:48 följande:
    jag kunde söka på dpd.com när jag beställde. Men de verkar ha gjort om hemsidan.Jag kunde söka på postens hemida när paketet registrerats i sverige
     Såg nu att man kunde söka med engelska på Hollands sida. Det står att paketet är i Unna DE (?) Då kommer jag säkert kunna se det sen på Postens hemsida då. Spännande!
    SooJuicy skrev 2008-04-16 09:37:51 följande:
    Den gamla oranga? den är mer apelsinorange, mer gult i.
     Åh, vad snyggt! Finns det några ställen som fortfarande säljer den?
  • WilliamNellyJamie

alltså den nya är mer neon orange och den gammla mer retro orange tycker jag!!! det är den jag vill ha den gammla men vet någon om den finns kvar i butik eller något sånt!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • oOrosamarängerOo

Jag köpte den gamla oranga på simplewoeld när de sålde ut, men gillade den aldrig riktigt och blev liggandes så sålde min för ett tag sen. Ring runt och hör om nån butik har den gamla kvar.

• Duntoffla
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-16 09:48:03 följande:
    alltså den nya är mer neon orange och den gammla mer retro orange tycker jag!!! det är den jag vill ha den gammla men vet någon om den finns kvar i butik eller något sånt!!!
     Ok, så den nya är mer färgglad? Då är det den jag är ute efter med andra ord. Virrigt värre
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-04-16 09:53:23 följande:
     Ok, så den nya är mer färgglad? Då är det den jag är ute efter med andra ord. Virrigt värre
    Den nya är baywatch-orange som livräddningskläder altså
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13