• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    3småttingar skrev 2008-04-16 10:50:16 följande:
    Är 6500 billigt för en 3 mån gammal Cam? Inga tillbehör.
     det måste det ju vara. En ny kostar ju 8700 i Sverige
  • molliver

men när man sätt på blocket så står de 06 07 eller 08,,, e de när dom köpte den ...

• mollan nu
    molliver skrev 2008-04-16 10:53:02 följande:
    men när man sätt på blocket så står de 06 07 eller 08,,, e de när dom köpte den ...
    ja det måste det vara.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • SmillaMilla
    molliver skrev 2008-04-16 10:17:45 följande:
    hej har en fråga jag fick hem min nya bugaboo i går den är helt ny beställde den från tyskland,,, men till frågan hur vet man om de är en 07 eller 08 för de står på ena ramen att den är gjord september 07...hoppas ni förstår vad jag mena
    som sagt var har de inga år på vagnarna, men nu nyligen blev shassit uppdaterat. Den nya modellen har en broms som man trycker in och den gamla som ett handtag. Titta i bildtråden på de olika. Hur ser din broms ut?
  • molliver

ok tack så jätte mycke för svaret,,, är tok nöjd med min had en bugaboo frog till min stora kille när han va liten,,, den va också bra men de e kul med den nya för man kan ändra färg när man vill... jag valde en hel brun ,,, men kanske köper någon annan färg... vad har ni för färger ...tack för en underbar tråd...

• molliver

vet någon om man kan köpa bas tyget, varu korg och sittdelsbas
    pratad med simple world men där fick man inte köpa de ,,, då va man tvungen att köpa ny vagn...

Vart kan man se bildtråden jag har ett handtag som man drar ner,,, och bromsar

• Fröken Småland
    molliver skrev 2008-04-16 11:27:21 följande:
    vet någon om man kan köpa bas tyget, varu korg och sittdelsbas pratad med simple world men där fick man inte köpa de ,,, då va man tvungen att köpa ny vagn...Vart kan man se bildtråden jag har ett handtag som man drar ner,,, och bromsar
    www.kidzshop.se har massor av bastyger i lager.

Bildtrådens adress står i TS. Välkommen!
  • SmillaMilla
    molliver skrev 2008-04-16 11:27:21 följande:
    vet någon om man kan köpa bas tyget, varu korg och sittdelsbas pratad med simple world men där fick man inte köpa de ,,, då va man tvungen att köpa ny vagn...Vart kan man se bildtråden jag har ett handtag som man drar ner,,, och bromsar
    om du går in och tittar på min bugga i min bildtråd så ser du hur det gamal chassit såg ut.
  • molliver

när man ska höja handtaget så drar man ut en plast bit och när man höjt så gögt som man vill ha de så trycke man plast biten tillbaka... hoppas du fårstår :)

ps så snygg suflätt du har ...

• Senap

nya chasiit - gamla har skruvar

molliver skrev 2008-04-16 11:36:48 följande:
    när man ska höja handtaget så drar man ut en plast bit och när man höjt så gögt som man vill ha de så trycke man plast biten tillbaka... hoppas du fårstår :)ps så snygg suflätt du har ...
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13