• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-04-15 22:24:30 följande:
    Å jösses!! de va förra sommarn jag sydde min.. Mins baske mig inte.. Kan kolla upp de i morrn, ok?
     Det förstår jag. Du får gärna kolla innan fredag. Annars höftar jag. Det är ju rätt billigt där och annars får jag väl sy en liten väska till eller ngt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-04-15 22:26:29 följande:
     Det förstår jag. Du får gärna kolla innan fredag. Annars höftar jag. Det är ju rätt billigt där och annars får jag väl sy en liten väska till eller ngt
    kollar i morrn.. har mönstret i garderoben Glad

liten väska e väl tjusigt
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • madebyinferno

Vill minnas att det pratades om olika uv skydd här i tråden för ett tag sen minns ju självklart inga namn lr så

men hittade detta när jag surfade runt, är det något att ha tro??

iom att det sitter på en city elite som är någorlunda lik buggan i formen så borde det ju passa, lr??

Finns iaf hos www.ontetex.se i svart och rött... fanns andra roliga grejer och bra och ha saker där också

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Hurra, idag kom min röda sittbas och varukorg så nu får tösen åka fint när hon åker buggan

Men tinystolen har inte dykt upp ännu så vi fått teståka den

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • RååSa BuBBlan
    martina78 skrev 2008-04-15 22:29:53 följande:
    Vill minnas att det pratades om olika uv skydd här i tråden för ett tag sen minns ju självklart inga namn lr så men hittade detta när jag surfade runt, är det något att ha tro??iom att det sitter på en city elite som är någorlunda lik buggan i formen så borde det ju passa, lr?? Finns iaf hos www.ontetex.se i svart och rött... fanns andra roliga grejer och bra och ha saker där också
    får inte sidan å funka

*väldans nyfiken*
  • madebyinferno

skriver ju som en kråka så här på kvällskvisten http://www.onetex.se/ ska det ju vara...

• RååSa BuBBlan
    martina78 skrev 2008-04-15 22:37:28 följande:
    skriver ju som en kråka så här på kvällskvisten www.onetex.se/ ska det ju vara...
    tack
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-04-15 21:19:40 följande:
    Japp, tyvärr.Min kära sambo som vid ett tillfälle pratade i tele med damen höll på att åka dit och slå till henne
    Hmm..brukar kolla blocketganska mycket sett en annonsör (heter det så?) som dyker upp heeeela tiden dock som privat! mycket OTH grejer dvs vagnar och tillbehör! Tacken slog mig då att hon ev. kränger reklamationer mm hemmifrån då jag tror mig minnas att ägarinnan bor nära "jobbet" OBS!!! MEN jag kan ju ha fel ang allt detta ............så detta är inge påhopp,vill ju inte bli anmäld här
  • mini2007

Fick du nytt chassi till slut? Vart köpte/reklamerade du? När du skriver att handtaget släppte, menar du delen man drar upp (höjer) eller ovanför bromsen?

miss oktober skrev 2008-04-15 20:25:15 följande:

på mitt första chassi fortsatte skruven att ramla bort även fast man skruvade fast den igen plus att handtaget släppte tyvär.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13