• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    thj skrev 2008-05-02 22:33:26 följande:
    Har bara fått info om att det kommer säljas som komplett bee,inte som lös suflett tyvärrannars är de betsällda och väntas in till sommaren..Kram
    det är väl sommar ungefär nu? Räcka ut tungan
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • thj
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-02 22:35:52 följande:
    det är väl sommar ungefär nu?
    Hi,hi jaa nu är det allafall snart sommar ..
    tror den kommer i juli
    Kram
  • Lourdes
    thj skrev 2008-05-02 22:33:26 följande:
    Har bara fått info om att det kommer säljas som komplett bee,inte som lös suflett tyvärrannars är de betsällda och väntas in till sommaren..Kram
    Men nej den måste ju säljas lös!!
  • thj
    Lourdes skrev 2008-05-02 22:41:08 följande:
    Som det ser ut just nu,så säljs rosa tyvärr bara som hel vagn .
    Men det kanske ändras

Kram
  • oOrosamarängerOo

Tror det skrevs här för några mån sen att rosa bee suflett skulle gå att köpa separat från jul mån, men kan ju ha ändrats?

• Senap

Jag väntar på rooooosa Bee! *flåsar*

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Kajsan

Alltså den rosa är så snygg att jag dööööör! men nu vill jag ha den i khaki, den är sjukt fin den med!

• Caeruleus

God morgon tjejer!
    Igår var vi och kollade på Been och nu har vi bestämt oss. Det blir en sån. Gud så liten och smidig. Ska bli såå kul och skönt med en ny vagn.

Min man vill ha svart eller khaki vilket jag tycker är lite tråkigt. Men jag kan ju piffa upp det hela med en färgglad åkpåse. Vet ni något annat märke som passr i Been?

Sen kan man kanske sy en ny suflett men jag tror jag läste att Been är mkt svårare än Cam att sy ny suflett till ..

• Duntoffla
    majo78 skrev 2008-05-02 19:22:49 följande:
    Kikar in här som nybliven bugga-ägare (igen) Sitter och funderar på en ny skötväska och gillar verkligen Petunia Pickle Bottom väskorna. Är det någon här i tråden som har en sån och vad tycker ni om dem?Var kan man köpa? Blir det billigare att beställa från USA t ex?
    Grattis! Jag har en Petunia på gång men tyvärr inte hemma än. De är verkligen snygga! Däremot får jag för mig att de inte är så stora dvs ryms lika mycket som ex en Skip Hop. Men det återstår väl att se. Har du spanat in någon speciell? Vet att de finns på Barnbutiken att kolla på om du vill klämma på en
  • lycra

Behöver hjälp från er bugaboo-experter! Fick hem min frog igår & är toknöjd! Dock har jag för mig att säljaren sa att hon köpt nya framhjul till den men själv ser jag inte skillnad på frog & cameleon hjul. Kan ni kika i mitt galleri & se vilka hjul det är? Kan man isåfall ändra fjädringen på de?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13