• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • lewwe

Det är inte så vanligt här som jag bor, Kristianstad, Skåne. Här är det väldigt blandat med vagnmärke. Urban jungle är nog vanligare än Bugaboo!!

leson76 skrev 2008-05-02 14:13:01 följande:
    Bugaboo är verkligen inte direkt dyrare än t.ex Brio. Ser man sen till andrahandsvärdet tjänar man på att köpa Bugaboo. Det skulle vara intressant att se hur stor marknadsandel Bugaboo har nu. Det tar nog inte lång tid innan de har 50% av den svenska marknaden. Tycker var och varannan har en Bugaboo numera.
  • Mamisita
    Mamisita skrev 2008-05-01 19:34:46 följande:
    Föresten hur är det att ha ståbräda? Måste man ha styret högt för att barnet ska få plats? Hur fungerar det i snö?
    Puffar på min fråga...
  • Ell

Behöver snabb hjälp please!!

Jag försöker lägga en order hos babytrader men koden jag fått av dem i ett välkomsmail funkar inte så jag får ingen rabatt på 50 euro! Nån som varit med om nåt liknande?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Busfrö i magen BF 15 oktober ♥¸.?°´¯) ♥
  • Aprilbäbis

Frågade i en annan tråd om vad skillnaden mellan en cameleon 06:a och 08:a är. Jag funderar på att köpa en begagnad 06:a, är det stor skillnad på vagnarna? Födelar nackdelar!? Måste ju fråga här oxå när jag hittade experterna!

• Duntoffla
    Aprilbäbis skrev 2008-05-02 16:48:34 följande:
    Frågade i en annan tråd om vad skillnaden mellan en cameleon 06:a och 08:a är. Jag funderar på att köpa en begagnad 06:a, är det stor skillnad på vagnarna? Födelar nackdelar!? Måste ju fråga här oxå när jag hittade experterna!
    Kolla länken till FAQ i trådstarten. Tror att de nya skillnaderna står där. Det enda jag vet (och jag är ny på Buggor) är själva chassit. Det är annorlunda spännen där man höjer och sänker handtaget, tror bromsen ser lite annorlunda ut samt att "död-mansgreppet" är svart istället för vitt. Tror jag...
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-05-02 17:30:01 följande:
    Kolla länken till FAQ i trådstarten. Tror att de nya skillnaderna står där. Det enda jag vet (och jag är ny på Buggor) är själva chassit. Det är annorlunda spännen där man höjer och sänker handtaget, tror bromsen ser lite annorlunda ut samt att "död-mansgreppet" är svart istället för vitt. Tror jag...
    Säkerhetsremmen är svart på gamla modellen oxå, bara vitt där texten står på trycket om.
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2008-05-02 17:34:33 följande:
    Säkerhetsremmen är svart på gamla modellen oxå, bara vitt där texten står på trycket om.
    Aha! Du ser! Jag hade inte så bra koll
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13