• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Azel
    SooJuicy skrev 2008-05-03 14:27:58 följande:
    Fan va dåligt att hon sa så då! En riktigt otrevlig människa som lät irriterad när jag frågade vilka bugaboogrejer som reades,¨sommarsuflett hade de inte på rea sa hon fast jag läst här att den va på rea.
    Vad tråkigt att du fick fel svar. Jo sommarsuffleter var oxå på rea.
    Har en så jag behövde inte. Ringde du? Det var alltis väldigt mycket folk där, kanske därför lät hon så? Annars brukar de va väldigt trevliga där tycker jag
  • Azel
    Lille Mammsen skrev 2008-05-03 15:07:58 följande:
    tror inte det finns några kvar i butikerna!
    Men man ska väl ändå inte sälja en beg vagn till nästan ord pris, cam ligger i samma prisnivå ju, och den är ändå 2000:- dyrare ju
  • blonde redhead

Hå hå, ingen som har en bugaboo åkpåse och tvättat den??

• Kajsan

blonde redhead skrev 2008-05-03 15:58:37 följande:

Hå hå, ingen som har en bugaboo åkpåse och tvättat den??
    Jag har tvättat en i 30 grader.Funkade utmärkt!
  • Videli

Är det någon som har försökt packa ner Bee vagnen i transportväskan när vagnen när bakåtvänd?

Jag upplever att det blir mkt större då än om man packar in den framåtvänd.... Fundersam

• oOrosamarängerOo
    Azel skrev 2008-05-03 15:41:17 följande:
    Vad tråkigt att du fick fel svar. Jo sommarsuffleter var oxå på rea. Har en så jag behövde inte. Ringde du? Det var alltis väldigt mycket folk där, kanske därför lät hon så? Annars brukar de va väldigt trevliga där tycker jag
    Ja, jag ringde och hon i telefonen frågade en annan i butiken, de lät väldigt stressade.
    Jag hade precis beställt sommarsuffla, parasoll, o en extra suflett från kidzshoppen när jag läste här att det va rea, så tänkte köpa en till suflett o parasoll då så ringde.
  • Duntoffla
    majo78 skrev 2008-05-03 14:59:11 följande:
    Var och klämde på en Petunia på SoCute idag, dom är verkligen superfina!Men jag beställde nyss Skip Hop från kiwikid, brun saddlebag och brun duo deluxe.Det får duga Vi använder inte skötväska så mycket längre så då tror jag saddlebagen blir perfekt!
    Åh, har de såna där med? Det har jag missat! Skip hop är ju helt ok. Gillar att det är fack på utsidan (har en svart duo) Funderar på att sälja den men det är kanske bra att spara om man byter färg på Buggan.
  • Cashew

vart köper man en bugaboo ståbräda med sån tillhörande stol billigast? nån som vet vad de kostar?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13