• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie

jag har iaf sett att rosa bee finns i vissa nätshoppar i usa.. verkar värre med babyskyddet som tom har kommit upp på babytrader.
    vad ska detta betyda? 

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Duntoffla

Ni som rest med era Buggor-funkar transportväskorna bra? Dvs håller vagnarna? Vi ska åka till Grekland i höst och jag funderar på om vi måste köpa en ny vagn (paraplysulky) eller om vi ska köpa en väska och ta med Cameleon? Vill ju verkligen inte att den ska gå sönder. Väskorna är väl av hårdplast eller?
    Fördelen med väskan är ju att vi då kan ha den när vi åker till sambons föräldrar i Norrland också. Där kommer en sulky inte vara lika lätt att köra i vinter...

• ewamarie
    Duntoffla skrev 2008-05-03 22:40:35 följande:
    Ni som rest med era Buggor-funkar transportväskorna bra? Dvs håller vagnarna? Vi ska åka till Grekland i höst och jag funderar på om vi måste köpa en ny vagn (paraplysulky) eller om vi ska köpa en väska och ta med Cameleon? Vill ju verkligen inte att den ska gå sönder. Väskorna är väl av hårdplast eller? Fördelen med väskan är ju att vi då kan ha den när vi åker till sambons föräldrar i Norrland också. Där kommer en sulky inte vara lika lätt att köra i vinter...
    Satsa på en väska till camen. Fungerar utmärkt!! Vi har rest några gånger med vår vagn och det har varit så smidigt!!!
    Världens vackraste Mira Juli-06, Bebis i magen BF Juni-08
  • Senap

Sambon var där nu i April och de sa då att de borde komma in slutet på maj. Men det är senaste budet. De har skjutits upp gång på gång så affärerna lovade inget.

Fru Indosaurie skrev 2008-05-03 22:21:27 följande:
    Är det någon som har hört nåt om när bee i rosa och babyskyddet kommer till usa?
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Duntoffla
    ewamarie skrev 2008-05-03 22:45:44 följande:
    Satsa på en väska till camen. Fungerar utmärkt!! Vi har rest några gånger med vår vagn och det har varit så smidigt!!!
     Låter bra! Har ni den nya eller gamla? (med eller utan hjul) Är den i hårdplast eller är det tyg?
  • Fru Indosaurie
    Shoegirl skrev 2008-05-03 22:46:14 följande:
    Sambon var där nu i April och de sa då att de borde komma in slutet på maj. Men det är senaste budet. De har skjutits upp gång på gång så affärerna lovade inget.
    tusen tack! alltid något.. Skrattande
  • Fru Indosaurie

min sambo har somnat brevid mig i soffan (=tröttnat?)

färgval cam:
    brun bas - off white top
    brun bas - sand top
    brun bas - brun top

sand bas - brun top

jorå, jag är lite inne på jordnära färger Cool

• Caeruleus

Fru Indosaurie skrev 2008-05-03 23:22:17 följande:

min sambo har somnat brevid mig i soffan (=tröttnat?)
    Min gubbe ligger oxå och snusar i soffan
  • Fru Indosaurie

jag kommer ALDRIG kunna bestämma mig.. och när jag väl har gjort det ska jag få med sömntutan på noterna Cool

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13