• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Snöi skrev 2008-05-04 23:52:31 följande:
    När jag var ute och gick häromdagen kändes det som att vagnen blev snedare och snedare, men jag tittade och hade dragit som jag skulle till det, ja, vad är det nu gröna/röda strecket, hittade inget särskilt fel, men det kändes konstigt. När jag dagen efter lastade ur vagnen på IKEA kunde jag inte justera höjden på styret, den hade liksom fastnat. När jag åkte till barnvagnsaffären hittade hon att trots att man dragit till det gröna/röda strecket så hade inte underdelen på sitsen låst sig ordentligt, hon sade att hon sett det tidigare på en vagn. Troligen har det hänt och sedan har det blivit snett, får veta mer imorgon.
    Vad trist! Hoppas att du får en ny vagn eller att den går att fixa snabbt!
  • Snöi

Det hoppas verkligen jag med, inte roligt att vara utan sin vagn.

• Kajsan

Nån som har sett den nya blå sommarsufletten i canvas? Jag är rät nyfiken på hur den skulle se ut mot brun bas...

• Caeruleus

Jag skall snart iväg och kolla på en beggad Bee och blev lite smått oroad av "Snöi´s" problem med att hennes blivit sne

Är det något mer som jag skall titta efter speciellt?

• Azel
    Caeruleus skrev 2008-05-05 07:28:22 följande:
    Jag skall snart iväg och kolla på en beggad Bee och blev lite smått oroad av "Snöi´s" problem med att hennes blivit sne Är det något mer som jag skall titta efter speciellt?
    svårt att svara, har ju aldrig hört om problemet innan
  • Caeruleus

Nej det förstår jag. Finns det andra "kända problem" med Bee?

hmmm...kanske ska man köpa en ny ändå så att garantin gäller

• Azel
    Caeruleus skrev 2008-05-05 07:47:45 följande:
    Nej det förstår jag. Finns det andra "kända problem" med Bee?hmmm...kanske ska man köpa en ny ändå så att garantin gäller
    Nää, egentligen inga, kolla bara bromsen, vet att några haft problem att den bromsade på bara en sida, och behövde sparkas till så den låstes på andra sidan. Bara bromsproblem har jag hört om innan
  • mamsen76
    Azel skrev 2008-05-05 07:49:44 följande:
    Nää, egentligen inga, kolla bara bromsen, vet att några haft problem att den bromsade på bara en sida, och behövde sparkas till så den låstes på andra sidan. Bara bromsproblem har jag hört om innan
    Bromsen krånglar på min men jag har upptäckt att det är för att jag trycker ner den för hårt el lite snett. När jag har testat den ordentligt flera gånger i rad med handen så har den funkat varje gång så jag tror att man helt enkelt måste trampa ner den lite försiktigare än man är van vid med andra vagnar. Och eftersom flera verkar ha haft samma problem så tror jag att detta händer med alla Bee vagnar.
    mamma till Y 031109 & A 080118
  • Caeruleus

Ok...då skall jag hålla ett extra koll på bromsen.

Föresten, när man köper ny suflett till Been. Är det bara nytt tyg man köper då eller en komplett suflett med pinnar och allt?

• Azel
    Caeruleus skrev 2008-05-05 08:18:11 följande:
    Ok...då skall jag hålla ett extra koll på bromsen.Föresten, när man köper ny suflett till Been. Är det bara nytt tyg man köper då eller en komplett suflett med pinnar och allt?
    Bara tyg
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13