• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-04 11:28:12 följande:
    Min sand som jag hade höll sig fin tycker jag   just sand e bra ur fläcksynpunkt både i bas och annat.. Ja, den står ju inte emot blåbär kanske , men de flesta vanliga vardagsfläckar/smuts..
     Bra. Inte lika kul som en gul exempelvis men kanske lättkombinerad. Blåbärsfläckar står väl inga påsar emot antar jag. Utom svart då kanske?
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-04 11:41:25 följande:
     Bra. Inte lika kul som en gul exempelvis men kanske lättkombinerad. Blåbärsfläckar står väl inga påsar emot antar jag. Utom svart då kanske?
    Den gula e yberkänslig kan jag tala om, men uj uj så snygg

Skulle vilja ha en offwhite jag
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-04 11:44:42 följande:
    Den gula e yberkänslig kan jag tala om, men uj uj så snygg Skulle vilja ha en offwhite jag
    och den är säkert jättetålig för fläckar

Varför ska de snyggaste vara sämst ur fläcksynpunkt?
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-04 08:41:18 följande:
    Jep jag har. Sitter helt ok i en Bee tycker jag. Ska lägga in bilder så snart jag hittat sladden till kameran. Jag gillar verkligen dynan. Värd sina pengar alla gånger!!!!
    Ja! Vad bra! Leta nu
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2008-05-04 11:52:10 följande:
    Stargirl- fin Petunia! Hur tycker du att den är? Ryms det mycket? (den ser större ut än jag trodde) Vilken modell har du?
    Hmmm det ryms inte lika mycket som i min OIOI så det är ju en nackdel. Men det får plats 3 blöjor, våtservetter, flaska och några tetror välling, mobil, plånbok, nappar och ett set med extrakläder. Inte så mycket mer.
    Men jag har även en Bugaboo skötväska till min Bee som rymmer lite mer.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    annlu748 skrev 2008-05-04 09:40:11 följande:
    Tack så mycket, stargirlFunderade på om det var värt att skaffa en bee åt min ett åring...men som det ser ut med din 5-åring så skulle vi ju kunna ha den bra länge =)Visst är det så att det är fullt liggläge på bree och att man skulle kunna ha en nyfödd i den kortare sträckor. Eller vad tror ni?
    Jag har en Phil och teds mjuklift i min Bee , det funkar såklart även till längre sträckor
    Jag skulle kunna ha den som enda vagn, men jag är för barnvagnsskadad för det och kan inte göra mig av med de andra
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2008-05-04 12:05:01 följande:
    Hmmm det ryms inte lika mycket som i min OIOI så det är ju en nackdel. Men det får plats 3 blöjor, våtservetter, flaska och några tetror välling, mobil, plånbok, nappar och ett set med extrakläder. Inte så mycket mer.Men jag har även en Bugaboo skötväska till min Bee som rymmer lite mer.
    OK. Tack för svaret! Jag har en OiOi och en Skip hop också. Väntar på min Petunia som troligen kommer i slutet på denna månad eller början på nästa. Den får väl bli "finväska" som används mer då och då när man inte ska ha hela bohaget med sig

Jag är verkligen på gång idag hehe...  Funderar på att byta färg på sittdelen.
    Någon som ha bild på sandbas-denim sittdel eller sandbas-blå canvas?
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl: Snyggt med Petunian, vart köpte du den, hittade du billigare alt än babyshop?
  • lycra

Var ute & provkörde min bugga igår & den rullar ju som en pärla!! Sonen på 2½ älskade att åka i den & somnade efter ett tag. Är toknöjd över beslutet att avboka Teutonia Fun & köpa en bugaboo.

Har en till fråga om fjädringen. Om man "glömmer" att ändra fjädringen när bebisen ska börja åka vagnen & den då är i tredje hacket istället för i det första som den då borde.. vad händer? Blir den stummare eller blir det för mycket fjädring?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13