• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 16:58:20 följande:
    Är så grymt besviken  Beställde ett parasoll från kidzshop och valde orange eftersom min bugaboo åkpåse är orange och jag ville ha samma färger. Men det orangea parasollet är ju inte i närheten lika i färgen som åkpåsen. Ska det verkligen vara så när det är bugaboos egna märke? Kolla in vilken skillnad
    Parasollet är i nya orange och din åkpåse i gamla orange. Kontakta kidzshoppen så fixar de ett byte!
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-05 17:01:52 följande:
    hojta till om ni hör något om en transport väska ......letar!!!!
    Hmmm, det där är nog en efterlysning va? Big no no här i tråden. Anmäl ditt inlägg så du inte får trubbel .
  • Lille Mammsen
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 16:58:20 följande:
    Är så grymt besviken  Beställde ett parasoll från kidzshop och valde orange eftersom min bugaboo åkpåse är orange och jag ville ha samma färger. Men det orangea parasollet är ju inte i närheten lika i färgen som åkpåsen. Ska det verkligen vara så när det är bugaboos egna märke? Kolla in vilken skillnad
    parasollet ser ju inte ut som orange iallafall...dvs inte på bilden! förstår att du e besviken.....
  • ZAFT
    mamma2003 skrev 2008-05-05 17:02:14 följande:
    Parasollet är i nya orange och din åkpåse i gamla orange. Kontakta kidzshoppen så fixar de ett byte!
    Jo jag har skickat iväg ett mail nu, hoppas jag slipper stå för frakten när jag skickar tillbaka parasollet nu. Tusiken jag som skulle glänsa omkring med mitt nya parasoll i veckan
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 17:06:59 följande:
    Jo jag har skickat iväg ett mail nu, hoppas jag slipper stå för frakten när jag skickar tillbaka parasollet nu. Tusiken jag som skulle glänsa omkring med mitt nya parasoll i veckan
    Jag vet! Jag vill också ha ett parasoll men jag kan inte bestämma färg . Vitt, orange, gult eller rött står på listan. Det är ju nästan svårare än att bestämma namn på ungen .
  • Duntoffla

Smakråd please

Jag har en sandbas och brun canvastopp. Även gul sommarsuflett och orange fleece. Samt en hemmasydd suflett med vitt, orange och rött. Vilken färg på parasoll skulle ni välja då? Vill att det ska passa flera kombos

• Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2008-05-05 17:10:32 följande:
    Smakråd please Jag har en sandbas och brun canvastopp. Även gul sommarsuflett och orange fleece. Samt en hemmasydd suflett med vitt, orange och rött. Vilken färg på parasoll skulle ni välja då? Vill att det ska passa flera kombos
    Hahaha, se ovan!
  • ZAFT
    mamma2003 skrev 2008-05-05 17:10:07 följande:
    Jag vet! Jag vill också ha ett parasoll men jag kan inte bestämma färg . Vitt, orange, gult eller rött står på listan. Det är ju nästan svårare än att bestämma namn på ungen .
    Haha ja men eller hur! Å nu när jag äntligen bestämde mig för ett orange parasoll så blev det ändå fel. Vill ju inte gärna köpa en helt ny åkpåse bara för att matcha parasollet heller. Hmmm kanske skulle ta å byta färg helt och ta någon anna då jag nyss fikc veta att de inte har den gamla färgen i lager 

Oooogh lord hur ska jag göra! Vilken färg ska jag ta då?
  • Fröken Småland
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-05 17:17:51 följande:
    Haha ja men eller hur! Å nu när jag äntligen bestämde mig för ett orange parasoll så blev det ändå fel. Vill ju inte gärna köpa en helt ny åkpåse bara för att matcha parasollet heller. Hmmm kanske skulle ta å byta färg helt och ta någon anna då jag nyss fikc veta att de inte har den gamla färgen i lager  Oooogh lord hur ska jag göra! Vilken färg ska jag ta då?
    Vad har du för färg på basen och toppen?
  • ZAFT
    mamma2003 skrev 2008-05-05 17:24:08 följande:
    Vad har du för färg på basen och toppen?
    Basen är mörkgrå och toppen har jag i svart och brunt. Därför jag piffade upp den med en orange åkpåse
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13