• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Första babyn

Hej alla glada!
    Har varit och köpt min första bugaboo idag! En Bee. Har inte hunnit prova än, men hoppas att jag gjort ett bra köp :)Har sett att det finns en kvinna här "ditten datten" som syr sittdynor. Nån som har provat? Vet ni om de passar i en Bee?

• Videli
    fröken ida skrev 2008-05-05 22:18:16 följande:
    Jag har en OiOi Hobo och är skitnöjd med den på alla sätt. Den är både snygg och praktisk
    Jar kollat in dom, men dom är nog lite för kvinnliga för mig Är nog lit mer den sportiga typen... Men ska nog åka och känna och klämma på en sån i alla all.
    Kajsan skrev 2008-05-05 22:21:19 följande:
    Jag älskar min SVEA väska, inte skötväska, men den funkar som det.Jag har också Ju-ju-be Be all och Be small- Båda jättebra!Saddlebagen från Skiphop är helt ok om man ska ha med sig lite bara.
    Jaaa jag är lite inne på att köpa en "vanlig" väska som en typ timbuk2 väska...
    Första babyn skrev 2008-05-05 22:25:42 följande:
    Hej alla glada! Har varit och köpt min första bugaboo idag! En Bee. Har inte hunnit prova än, men hoppas att jag gjort ett bra köp :)Har sett att det finns en kvinna här "ditten datten" som syr sittdynor. Nån som har provat? Vet ni om de passar i en Bee?
    Har precis beställt en sittdyna av henne till min UL vagn, har oxå en Bee så jag är lite nyfiken på den frågan jag med
  • Kajsan

Nån som vill hjälpa till och lägga in ett foto i bildtråden?
    Jag har nu kort i galleriet på Bee med P&T mjuklift i , funkar fint för nyfödda då tillockmed.

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-05 22:32:55 följande:
    Nån som vill hjälpa till och lägga in ett foto i bildtråden?Jag har nu kort i galleriet på Bee med P&T mjuklift i , funkar fint för nyfödda då tillockmed.
    Klart!
    Videli skrev 2008-05-05 22:17:19 följande:
    Vad har ni för skötväskor?Jag har en Skip Hop Expo och är sååå missnöjd med den, usch blir bara irriterad varje gång jag ska packa den, måste köpa mig en ny nu. Men vad???
    Jag har en Skip Hop Duo, en OiOi hobo och om ett tag en Petunia Pickle Bottom
  • Caeruleus
    Kajsan skrev 2008-05-05 22:33:38 följande:
    SVEA väskan får det dessutom plats med ALLT i
    Hur ser den ut? Hittar den inte i ditt galleri?
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-05 22:42:39 följande:
    Hur ser den ut? Hittar den inte i ditt galleri?
    Har inget kort på den, men jag kan ta sen!
  • Caeruleus

Första babyn skrev 2008-05-05 22:25:42 följande:

Hej alla glada! Har varit och köpt min första bugaboo idag! En Bee. Har inte hunnit prova än, men hoppas att jag gjort ett bra köp :)Har sett att det finns en kvinna här "ditten datten" som syr sittdynor. Nån som har provat? Vet ni om de passar i en Bee?
    [/citat]

Jag köpte oxå min första Bugaboo idag och även jag en Bee
    Letar nu efter passande skötväska och åkpåse.

Är lite osäker på hur jag vill att skötväskan skall vara med fack etc. Den jag har idag har bara ett stort fack i princip. Vad är ett måste tycker ni? Tex är kylfack bra eller onödigt osv
    Kajsan skrev 2008-05-05 22:44:52 följande:
    [citat]
    Har inget kort på den, men jag kan ta sen!
    Det vore toppensnällt!
  • carro 27

Hjälp mig vilken färg komb jag ska välja, el kanske vilken bas jag ska börja med. Ska ha en liten efter sommaren och det börja bli dags nu att bestämma sig ju. Jag har nog kollat igenom bildtråden hur många som helst nu för att hitta rätt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig...det lutar åt en tjeja också så lite tjej färg kanske man skulle ha också. Men vilken bas passa bäst ihop med de flesta fäger och till hösten? Behöver lite tips nu känner jag

• JohannaJ

jag har grå/offwhite-canvas och grå/marin-fleece. Tycker att den gråa är fin med alla färger

carro 27 skrev 2008-05-05 22:56:48 följande:
    Hjälp mig vilken färg komb jag ska välja, el kanske vilken bas jag ska börja med. Ska ha en liten efter sommaren och det börja bli dags nu att bestämma sig ju. Jag har nog kollat igenom bildtråden hur många som helst nu för att hitta rätt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig...det lutar åt en tjeja också så lite tjej färg kanske man skulle ha också. Men vilken bas passa bäst ihop med de flesta fäger och till hösten? Behöver lite tips nu känner jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13