• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    carro 27 skrev 2008-05-05 22:56:48 följande:
    Hjälp mig vilken färg komb jag ska välja, el kanske vilken bas jag ska börja med. Ska ha en liten efter sommaren och det börja bli dags nu att bestämma sig ju. Jag har nog kollat igenom bildtråden hur många som helst nu för att hitta rätt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig...det lutar åt en tjeja också så lite tjej färg kanske man skulle ha också. Men vilken bas passa bäst ihop med de flesta fäger och till hösten? Behöver lite tips nu känner jag
    Jag tycker sand eller brun de passar till alla toppar.
    Men röd orange bas är läckert och funkar också med många toppar.
    Denim är också fin till de flesta toppar..
    M-grå passar med alla
    OJ var nog inte till ngn bra hjälp här

Oavsett färg så är det en riktig toppen vagn

Grattis till liten i magen

Kram
  • Duntoffla
    Hjälp mig vilken färg komb jag ska välja, el kanske vilken bas jag ska börja med. Ska ha en liten efter sommaren och det börja bli dags nu att bestämma sig ju. Jag har nog kollat igenom bildtråden hur många som helst nu för att hitta rätt. Men jag kan verkligen inte bestämma mig...det lutar åt en tjeja också så lite tjej färg kanske man skulle ha också. Men vilken bas passa bäst ihop med de flesta fäger och till hösten? Behöver lite tips nu känner jag
     Jag gillar ju min sandbas så jag slår ett slag för den. Sen är denim himla fin och passar till mycket.
  • Videli

thj,

Vet inte om du såg min fråga för ett tag sen ang. Bee och packa ner den i transportväskan. Ska man bara ha den framåt vänd vagnen när man packar ner den, eller går det även att ha det bakåtvänd. Tycker den tar så mkt störra plats då?

• Caeruleus

Jag kikade lite i ditt galleri och rosa verkar vara en färg som verkar tycka om då den återkommer. Tycker personligen att brunt är supersnyggt med rosa. Röstar därför för en brun bas. Brunt passar med det mesta och ser fint ut med en liten tjejja i rosa klänning
  • oOrosamarängerOo

Sand basen tycker jag är den enda som funkar med alla färger, alla de andra skär sig med nån färg, sedan kommer snyggo brun o denim.
    Röd o orange är jätteläckra, men svårkombinerade och man tröttnar nog snart.
    Gråa är lite trist och skär sig nåt ruggigt mot brunt men med offwhite topp så läcker, en svartvit känsla.
    Marinblåa är jättefin och går med halva färgskalan

• Caeruleus
    Videli skrev 2008-05-05 22:17:19 följande:
    Vad har ni för skötväskor?Jag har en Skip Hop Expo och är sååå missnöjd med den, usch blir bara irriterad varje gång jag ska packa den, måste köpa mig en ny nu. Men vad???
    Varför är du missnöjd med den?
  • Duntoffla

Är det verkligen ingen härinne som har nya blå canvasen på bild?

Älskade Noel
  • Videli
    Caeruleus skrev 2008-05-05 23:12:10 följande:
    Varför är du missnöjd med den?
    Men usch fy, finner inte ord. kan inte fatta ni som bara har duo, Ni kan ju inte få plats med mkt. Var inne på köpa en sån först, men fick då rådet att köpa en expo för att den kan bli större.

Det jag hatar mest är karborrebanden som fastnar i ALLT, vet inte hur mkt jag haft sönder på dessa karborreband Skrikandes Sen tycker jag den rymmer alldeles förlite...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13