• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    ewamarie skrev 2008-05-19 09:40:57 följande:
    En till skötväskefråga då...Har just nu en Ju Ju BeAll men när bebisen kommer och jag skall ha både Mira och bebisen med mig ut på promenad så kommer Mira att sitta på pallen på ståbrädan. Då går det ju inte att ha en väska hängande på styret.Funderar då på vilken som är bästa av: Ju Ju BeSmall och SkipHop saddlebag.Saddlebagen verkar ju gå att fästa på ramen och det är ju en stor fördel. Sen så är ju priset på saddlebagen betydligt bättre.Någon som har något tips??? 
    Jag tyckte att JuJu Be Be small var alldeles för liten. Fick knappt plats med ngt faktiskt. Men himla fin var den Har ej testat en saddlebag.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Caeruleus

Är det någon som vet hur Axel & idas regnskydd passar till en Bee? Bild på hur den sitter vore oxå skoj?

• Finasteunge
    Stargirl skrev 2008-05-19 09:43:09 följande:
    Jag tyckte att JuJu Be Be small var alldeles för liten. Fick knappt plats med ngt faktiskt. Men himla fin var den Har ej testat en saddlebag.
    Å tack frågade om det lite bakåt i råden då skippar ja den och går på betveen i stället =D
    Jesper 070816
  • Stargirl
    Caeruleus skrev 2008-05-19 09:44:49 följande:
    Är det någon som vet hur Axel & idas regnskydd passar till en Bee? Bild på hur den sitter vore oxå skoj?
    Bees regnskydd är ju hur bra som helst....varför vill du köpa en annan?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Caeruleus

Har inte bestämt mig om jag skall köpa nytt än men jag tycker att Bee´s egna är lite otympligt i varukorgen. Jag vet inte hur mycket jag kan vika ihop den utan att den skadas.

• oOrosamarängerOo

Kolla hur min denimsuflett ser ut jämfört med liggdelslocket jag inte använt

• oOrosamarängerOo

Hmmm, kom bara med ena bilden? _Bara ett par mån gammla!!?

• Ms Kanga
    ewamarie skrev 2008-05-19 09:40:57 följande:
    En till skötväskefråga då...Har just nu en Ju Ju BeAll men när bebisen kommer och jag skall ha både Mira och bebisen med mig ut på promenad så kommer Mira att sitta på pallen på ståbrädan. Då går det ju inte att ha en väska hängande på styret.Funderar då på vilken som är bästa av: Ju Ju BeSmall och SkipHop saddlebag.Saddlebagen verkar ju gå att fästa på ramen och det är ju en stor fördel. Sen så är ju priset på saddlebagen betydligt bättre.Någon som har något tips??? 
    jag har både BeSmall och saddlebagen och BeSmall vinner med hästlängder. JuJu Be har massa praktiska fack + skötunderlag + termosfack för flaskan så jag har lagom varmt vatten när det är dags att äta och jag får med det mesta: body, byxa, strumpor, tunn flanellfilt, flaska, vällingdoserare, extra napp i ask, 3 blöjar, tvättservetter, torklappar, haklapp, plånbok, nycklar. Saddlebagen har har nästan inga fack och så retar jag mig på att locket glipar i sidorna så att det kan blåsa in smuts eller regna in är det regnar. Det enda som är bra med den är att man kan fästa den på ramen.
  • Diana och Thea
    Caeruleus skrev 2008-05-19 09:53:48 följande:
    Har inte bestämt mig om jag skall köpa nytt än men jag tycker att Bee´s egna är lite otympligt i varukorgen. Jag vet inte hur mycket jag kan vika ihop den utan att den skadas.
    Den skadas inte. Vi viker den och trycker in den i varukorgen hur hårt som helst. Tycker att Bees regnskydd är det bästa regnskyddet vi använt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13