• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    kristella1 skrev 2008-05-19 01:16:55 följande:
    Nu vet jag inte hur det är i verkligheten, men i info boken man får med buggan står det att garantin bara gäller första ägaren.. jaja men dom får kanske inte reda på att vagnen är begagnad iof..
    så är det alltid när man köper saker med garanti.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • trebarnsliv

När började det nya chassit tillverkas? Var det i juni 2007 eller senare?

• Bina

thj ... tack för ditt svar

Nu när jag hört att denimtoppen kommer blekas sönder av solen så undrar jag om man vågar ens tänka tanken att köpa denim bas?

• Bina
    Caeruleus skrev 2008-05-19 07:09:42 följande:
    Någon har säkert svarat på detta redan men hur mycket landar frakten på när man handlar på Kiwikidsgear.com?
    Det beror kanske på vad du skall handla men jag har köpt skip*hop saddlebag för ungefär 270SEK inkl frakt
  • thj
    Bina skrev 2008-05-19 07:38:09 följande:
    thj ... tack för ditt svar Nu när jag hört att denimtoppen kommer blekas sönder av solen så undrar jag om man vågar ens tänka tanken att köpa denim bas?
    tack själv
    Denimbas finns i lager
    Vi har inte fått in ngr blekta denimsufletter/baser.
    Och då har de gått mkt..
    Kramizz
  • Emmsan
    kristella1 skrev 2008-05-19 01:16:55 följande:
    Nu vet jag inte hur det är i verkligheten, men i info boken man får med buggan står det att garantin bara gäller första ägaren.. jaja men dom får kanske inte reda på att vagnen är begagnad iof..
    hm. men egentligen.. är det värt då att lägga ca 6000-7000 på en beggad o inte få ngn garanti.. visst man får ju kanske tillbehör till...eller 7300 på en ny med full garanti eller det är kanske inte vanligt att man får problem med sin bugga? finns det ngr standard fel man ska akta sej för?? man blir ju speciellt rädd då att köpa en beg med det nya chassit eftersom det har varit problem med dessa.. hmm bara ngr funderingar
  • Caeruleus
    Bina skrev 2008-05-19 07:39:47 följande:
    Det beror kanske på vad du skall handla men jag har köpt skip*hop saddlebag för ungefär 270SEK inkl frakt
    Toppen det var ju precis den som jag är ute efter
  • kirsikka
    Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:35:26 följande:
    Lite sugen på nån av dessa:www.mammashop.se/product.asp&sub...www.mammashop.se/product.asp&sub...Undrar hur den hänger på Buggorna? Kanske stor på Been? Men bra på Camen?
    Jag har en (annan färg dock) den köpte jag egentligen till dubbelvagnen, den är för stor i buggan tycker jag, dessutom gör magnetlåsen att alla kort blir avmagnetiserade i plånboken, alltså fin väska men opraktisk om man inte behöver släpa med sig jättemycket grejer varje dag._Jag har bild i min galleri och i bildtråden  nr 2 sida22.
  • kirsikka

passar på att ställa en fråga om oioi hobo; någon som vet om det finns magnetlås i den?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13